Ψυχαγωγία

Αντώνης Ρέμος: Η διάκριση σε τουρνουά πόκερ και το τεράστιο ποσό που κέρδισε

Σε ένα από τα τελευταία events του European Poker Tour που πραγματοποιήθηκε στην Βαρκελώνη τον περασμένο Αύγουστο, ο Αντώνης Ρέμος κατάφερε να κατακτήσει την 8η θέση του τουρνουά! 

Η αγάπη του τραγουδιστή στο πόκερ είναι γνωστή εδώ και χρόνια και όποτε του του επιτρέπουν οι επαγγελματικές του υποχρεώσεις συμμετέχει σε διάφορα τουρνουά με μεγάλα χρηματικά ποσά για έπαθλο. 

Στην τελευταία του συμμετοχή στο European Poker Tour που πραγματοποιήθηκε στην Βαρκελώνη  σύμφωνα με το  pokerlobbygr.com, κέρδισε ένα υπέρογκο ποσό και ήταν ο Έλληνας που κατέλαβε την υψηλότερη θέση στη διοργάνωση. Συγκεκριμένα κέρδισε  συνολικά 112.090 ευρώ κατακτώντας την 8η θέση, υψηλότερη που κατέλαβε ποτέ Έλληνας στη διοργάνωση. 

1

Στο τουρνουά συμμετείχαν συνολικά 540 παίκτες και νικητής μετά από 12 ώρες παιχνιδιού αναδείχθηκε ο Chris Hunichen που κέρδισε το ποσό των 841.345 Ευρώ.

Επόμενο άρθρο

«24 ΩΡΕΣ»... μαζί με πρώην και νυν χρήστες ναρκωτικών

Μαρτυρίες και συνέπειες, με τη μάστιγα να διεισδύει ύπουλα, ακόμη και σε σχολεία...
04/10/2019 - 10:15

ΣχετικέςΕιδήσεις

Αντώνης Ρέμος: Το σπάνιο τρυφερό στιγμιότυπο με την κόρη του, Ελένη! (ΦΩΤΟ)

Σε μια από τις σπάνιες αναρτήσεις του μαζί με την αγαπημένη του Ελένη
29/10/2019 - 09:26

Ο Νίκος Μουρατίδης "καίει"...Φουρέιρα, Βανδή, Βίσση, Αργυρό, Ρουβά και Ρέμο!

Έριξε τα πυρά του στους δημοφιλείς τραγουδιστές και ξεσπά για τις επιλογές τους
10/10/2019 - 11:04

Όσα έγιναν στο χλιδάτο πάρτι που τραγούδησε ο Ρέμος στο Μόντε Κάρλο

Η απίστευτη τιμή του εισιτηρίου για το γκαλά και το... μενού
30/09/2019 - 11:06

Πρώτη επέτειος γάμου για Ρέμο-Μπόσνιακ! Η τρυφερή ανάρτηση της Υβόννης (ΦΩΤΟ)

Η φωτογραφία από τον γάμο που δεν είχαμε δει και το τρυφερό φιλί
16/09/2019 - 10:14

Kαι όμως το "'Ετσι ξαφνικά" του Ρέμου δόθηκε πρώτα στην...τρανσέξουαλ Ιωάννα

Όλα όσα αποκάλυψε στην εκπομπή "24 Ώρες" και η άρνηση του συνθέτη
15/09/2019 - 12:53

περισσότερες ειδήσεις

Κύπρος

Αγνοείται 63χρονος άνδρας από τη Λευκωσία (ΦΩΤΟ)

Απουσιάζει από το χώρο διαμονής του τρεις μέρες

Πήγε να καψαλίσει χόρτα και προκάλεσε πυρκαγιά 58χρονος στην Πάφο

Λόγω των δυνατών ανέμων η φωτιά ξέφυγε του ελέγχου του άνδρα και προκάλεσε πυρκαγιά

Το ψυχογράφημα του 62χρονου ενόπλου της Ακρόπολης (ΒΙΝΤΕΟ)

Όσα περιγράφουν οι γείτονες και το πολύωρο θρίλερ στην οδό Ευέλθοντος
Ελλάδα

Ξεκίνησαν οι εκδηλώσεις για την 46η Επέτειο του Πολυτεχνείου

Την Κυριακή η μεγάλη πορεία με αυξημένα αστυνομικά μέτρα στο κέντρο της Αθήνας

Στις ΗΠΑ καταλήγει ο τζιχαντιστής που ήταν στη νεκρή ζώνη Τουρκίας-Ελλάδας

"Οι ΗΠΑ δεσμεύτηκαν να τον αποδεχτούν και ξεκίνησαν οι σχετικές διαδικασίες"

Ξεκίνησε το ταξίδι της ελπίδας στη Βοστόνη για τον μικρό Παναγιώτη-Ραφαήλ

"Χάρη στην αστείρευτη αγάπη σας κάνουμε το όνειρο μας πραγματικότητα!!! "
Διεθνή

Γαλλία: ένας νεκρός και ανυπολόγιστες ζημιές από τη σφοδρή χιονόπτωση

Έντονη κακοκαιρία πλήττει τα τελευταία 24ωρα τη χώρα προκαλώντας πληθώρα προβλημάτων

Μοράλες: «Για χάρη της Δημοκρατίας, μπορώ να μη συμμετέχω σε νέες εκλογές»

Ο πρώην Πρόεδρος της Βολιβίας δήλωσε την πρόθεσή του να υποχωρήσει αν χρειαστεί

Βέλγιο: Απόφοιτος Πολυτεχνείου ετών...εννέα

Ο μικρός Λόρεντ Σίμονς αναμένεται να αποφοιτήσει άμεσα ως ηλεκτρολόγος μηχανικός

tv news

«Soundtrack Of Love» Πέντε νέες ιστορίες που φωνάζουν τα πιο αληθινά "Σ’ΑΓΑΠΏ.."

Κυριακή 10 Νοεμβρίου στον Alpha Κύπρου. Παρουσιάζει η Χριστιάνα Αριστοτέλους (ΒΙΝΤΕΟ)
Alpha TV Κύπρου

Ένα συγκλονιστικό οδοιπορικό, με πλούσιο υλικό από εικόνες και συναισθήματα!

Οι «24 Ώρες» ταξιδεύουν στην Ουγκάντα της Αφρικής. Αυτό το Σάββατο το Μέρος Α' (ΒΙΝΤΕΟ)
Alpha TV Κύπρου

δείτε σήμερα

Σάβ, 16/11/2019 - 06:4560' ΕΛΛΑΔΑ