Ψυχαγωγία

Αντζελίνα Τζολί - Μπραντ Πιτ: Και επίσημα... "single"!

Αν και το διαζύγιο της Αντζελίνας Τζολί και του Μπραντ Πιτ δεν έχει οριστικοποιηθεί ακόμα το ζευγάρι ζήτησε από τον δικαστή να τους επιβεβαιώσει ότι είναι... ελεύθεροι!

Σύμφωνα με το αμερικανικό περιοδικό People, o νομικός όρος για το "single" πριν από ένα διαζύγιο, ονομάζεται διχοτόμηση και απ ότι φαίνεται το πρώην ζευγάρι το ζήτησε. Έτσι οι δυο ηθοποιοί είναι και επίσημα "ελεύθεροι" περιμένοντας μόνο και την οριστικοποίηση του διαζυγίου τους. 

 

1

 

Επόμενο άρθρο

Τζένη Μπαλατσινού: Οι πρώτες δηλώσεις για τον γάμο της (ΒΙΝΤΕΟ)

Όσα αποκάλυψε για τους κουμπάρους και τις προετοιμασίες του γάμου
15/04/2019 - 12:12

ΣχετικέςΕιδήσεις

Μπραντ Πιτ: Η ηθοποιός που φημολογείται πως του έκλεψε τη καρδιά (ΦΩΤΟ)

"Σπάει" τη σιωπή της και απαντά αν είναι όντως ζευγάρι με τον Χολιγουντιανό σταρ
29/06/2020 - 14:06

Η Αντζελίνα "έσπασε την σιωπή της" και αποκάλυψε το λόγο χωρισμού από τον Μπραντ

Το 2016 αποφάσισε να ζητήσει διαζύγιο μετά από δύο μετά από δύο χρόνια γάμου και 12 σχέσης
24/06/2020 - 09:24

Ποια Άνιστον; Αυτή είναι η νέα σύντροφος του... Μπραντ Πιτ (ΦΩΤΟ)

Ήταν πρώην του Τομ Κρουζ και μια από τις πιο εντυπωσιακές δημοσιογράφους
26/05/2020 - 10:14

Και όμως είναι ο... Μπραντ Πιτ σε ρόλο λοιμωξιολόγου και τρολάρει τον Τραμπ

Το απολαυστικό βίντεο που έγινε viral από το «Saturday Night Live»
26/04/2020 - 14:09

Ο Πιτ στην...οικοδομή ως "χτίστης" να κατεδαφίζει τοίχους με βαριοπούλα (ΦΩΤΟ)

Το στιγμιότυπο από την ανακαίνιση που πραγματοποίησε για τη μακιγιέζ του
15/04/2020 - 08:23

περισσότερες ειδήσεις

Κύπρος

«Είναι ντροπή για την Κύπρο, γιατί δεν αποδόθηκε ποτέ δικαιοσύνη»

Το εξαγοράσιμο των ποινών των καταδικασθέντων «αφήνουν αίσθηση πικρίας στους συγγενείς»

27 καταγγελίες σε υποστατικά και πολίτες για τον κορωνοϊό

Εντατικοί οι έλεγχοι ενόψει δεκαπενταυγούστου - Στη Λεμεσό οι περισσότεροι "ασυμμόρφωτοι"

"Μάμμα βάλε γλήορα την τηλεόραση, έππεσεν αεροπλάνο δικό μας..."

Πέντε δημοσιογράφοι περιγράφουν στο alphanews.live τα όσα έζησαν την 14η Αυγούστου 2005
Ελλάδα

204 νέα κρούσματα και 5 θάνατοι καταγράφηκαν σ' ένα 24ωρο στην Ελλάδα

Παραμένει τριψήφιος ο αριθμός των νέων περιστατικών

Εκτάκτως στο Μαξίμου oι Υπουργοί Εξωτερικών και Άμυνας και ο Αρχηγός ΓΕΕΘΑ

Εντείνεται η διπλωματική κινητικότητα για αναχαίτιση των τουρκικών προκλήσεων στο Αιγαίο

Τηλεφώνησε πρώτα στον Ερντογάν και μετά στον Μητσοτάκη η Άγκελα Μέρκελ

Ο Έλληνας Πρωθυπουργός ενημέρωσε την Γερμανίδα Καγκελάριο για την τουρκική προκλητικότητα
Διεθνή

Η δεκάδα των χωρών με τα περισσότερα κρούσματα κορωνοϊού παγκοσμίως

Πρώτες στον κατάλογο των χωρών με τα περισσότερα κρούσματα παραμένουν οι ΗΠΑ

Χάος στο Μινσκ: 2 νεκροί και 250 τραυματίες στις βίαιες συγκρούσεις (ΒΙΝΤΕΟ)

Εκτός ελέγχου μαίνονται οι αντικυβερνητικές διαδηλώσεις στη Λευκορωσία

tv news

Οι κορυφαίες στιγμές του 1ου κύκλου μέσα από 5 συναρπαστικές τηλεταινίες

«8 Λέξεις» Μια συναρπαστική ιστορία αγάπης γεμάτη διλήμματα, μυστικά και αποκαλύψεις...
Alpha TV Κύπρου

Ο Γιώργος Τσούλης κάνει τη μαγειρική, διασκέδαση καθημερινά στον Alpha Κύπρου!

Έρχεται να αποδείξει ότι όλοι μπορούν να τα καταφέρουν στην...κουζίνα!
Alpha TV Κύπρου

δείτε σήμερα

Παρ, 14/08/2020 - 09:00ALPHA ΠΑΝΤΟΥ