Ψυχαγωγία

Το απίστευτο τρολ του Λούη για το νέο challenge! (ΦΩΤΟ)

Ένα νέο challenge έχει εμφανιστεί τις τελευταίες μέρες τα social media και πιο συγκεκριμένα στο Instagram όπου διάσημοι και μη αποδέχονται την "πρόκληση" και δημοσιεύουν φωτογραφίες τους με το πως ήταν πριν από δέκα χρόνια χρησιμοποιώντας το hashtag #10yearschallenge. 

Ανάμεσα τους και ο γνωστός stand up comedian, Λούης Πατσαλίδης ο οποίος αποδέχθηκε και αυτός την πρόκληση αλλά όπως ήταν αναμενόμενο η δικιά του φωτογραφία ήταν η πιο "ξεχωριστή"! Με το γνωστό του χιούμορ δημοσίευσε μια φωτογραφία του συνεργάτη του, Παναγιώτη Κυριάκου για το πριν δέκα χρόνια και δίπλα μια δική του!

Δείτε το τρολ του Λούη στον συνεργάτη του:  

Επόμενο άρθρο

Η Ιωάννα Τριανταφυλλίδου τρολάρει... τον Πάνο Βλάχο! (ΦΩΤΟ)

Η φωτογραφία που δημοσίευσε και η παρομοίωση με... κινούμενο σχέδιο
16/01/2019 - 10:21

ΣχετικέςΕιδήσεις

Οι... καραόλοι της Ελπίδας και το τρολ του Λούη (ΒΙΝΤΕΟ)

Δείτε το ξεκαρδιστικό απόσπασμα από το Λούης Night Show
09/11/2019 - 17:01

Το τρολ του Λούη στον "Κύπριο" κροίσο από την Μαλαισία και η...Σακίρα (ΒΙΝΤΕΟ)

Όλα όσα θα δούμε στο "Λούης Night Show" απόψε στις 21:15
08/11/2019 - 17:33

Ο Τάκης Ζαχαράτος "υποκλίνεται" στο...Λούης Night Show!(ΒΙΝΤΕΟ)

"Ήταν η πιο διασκεδαστική και απολαυστική συνέντευξη που έχω δώσει ποτέ...¨"
01/11/2019 - 22:03

Και όμως είναι ο...Λούης! Δείτε τον...πως ήταν στην παιδική του ηλικία(ΦΩΤΟ)

Αγκαλιά με τον αδερφό του, φορούν τα ίδια ρούχα και θυμούνται τα παλιά
01/11/2019 - 12:54

O Τάκης Ζαχαράτος έφερε τα πάνω κάτω στο "Λούης Night Show"! (ΒΙΝΤΕΟ)

Πάρτε μια μικρή γεύση από όσα θα δούμε την Παρασκευή στις 21:15 στον Alpha Κύπρου
31/10/2019 - 11:07

Γιώργος Καπουτζίδης: "Δεν μπορούσα να κοιμηθώ... Ξύπνησα με πόνους στην πλάτη.."

Όσα αποκάλυψε για το πρώτο θεατρικό του εγχείρημα στο "Λούης Night Show"
26/10/2019 - 17:08

περισσότερες ειδήσεις

Κύπρος

Οι ατελείωτες ώρες του Μίλτου στο Κέντρο Θαλασσαιμίας για 44 χρόνια (ΒΙΝΤΕΟ)

Ελπίδα σε εκατοντάδες ασθενείς δίνει νέο φάρμακο που θα μειώσει τις μεταγγίσεις κατά 50%

104 Αυγούστου...δείχνει το ημερολόγιο και οι παραλίες γεμάτες από κόσμο (ΒΙΝΤΕΟ)

43 ημέρες πριν από τα Χριστούγεννα και ο θερμόμετρο δεν ξεκολλάει από τα 30αρια

Στα "πράσα" έπιασαν τη σπείρα αλλοδαπών που "έκαναν" μονώσεις ταρατσών

Όταν οδηγήθηκαν στο Τμήμα τους αναγνώρισε και τρίτο πρόσωπο που φαίνεται να έπεσε θύμα
Ελλάδα

Συνεχίζεται μετά από 8 ημέρες η ομηρία του Έλληνα ναυτικού

Μετά από την πειρατεία που δέχθηκε το πετρελαιοφόρο που επέβαινε στο Τόγκο

Ελλάδα: Εγκλωβισμένος για δεύτερη μέρα ο άνδρας στη «νεκρή ζώνη» με τη Τουρκία

Οι ελληνικές Αρχές αρνούνται να τον παραλάβουν και ο ίδιος δεν επιθυμεί να εισέλθει

Ελλάδα: άντρας συνδεόμενος με τον ISIS στη «νεκρή ζώνη» στις Καστανιές

Μετά από απέλασή του από την Τουρκία η Ελλάδα αρνείται να τον δεχτεί
Διεθνή

Άγρια επεισόδια στα Τίρανα με μολότοφ, χημικά και τραυματίες

Αντιδρούν στην κατεδάφιση σπιτιών για να περάσει αυτοκινητόδρομος

Τσαβούσογλου: Οι Τούρκοι αθλητές υφίστανται λιτσάρισμα σε Ελλάδα και την Ευρώπη

Με αφορμή τις φωτογραφίες που δημοσίευσαν με στρατιωτικό χαιρετισμό

tv news

Η Αριάδνη ετοιμάζεται για αποκαλύψεις για κάποιο γνωστό πρόσωπο του νησιού...

Δείτε αυτή την εβδομάδα στα νέα επεισόδια της σειράς «Αστέρια Στην Άμμο» στον Alpha Κύπρου
Alpha TV Κύπρου

Μια μυστηριώδης γυναίκα μπαίνει στις ζωές των ηρώων μας με έναν κρυφό σκοπό...

Δείτε στα νέα συγκλονιστικά επεισόδια της εβδομάδας, της δραματικής σειράς «8 Λέξεις»
Alpha TV Κύπρου

δείτε σήμερα

Τετ, 13/11/2019 - 06:45ALPHA ΚΑΛΗΜΕΡΑ