Ψυχαγωγία

Χριστίνα Μπόμπα: "Στον πρώτο μας χορό, ο Σάκης μου είπε το εξής..."

Δυο μήνες μετά τον γάμο τους η Χριστίνα έκανε μια γλυκιά αποκάλυψη…

Σε πρόσφατη συνέντευξη της στο περιοδικό Yes I do  η Χριστίνα Μπόμπα αναφέρθηκε στον γάμο της όπου από πολλούς χαρακτηρίστηκε ως ο γάμος της χρονιάς και σε ερώτηση για το ποια στιγμή έρχεται πρώτη στο μυαλό της από εκείνη την μέρα ανέφερε:

Δύσκολο να αποφασίσω, μιας και όλη εκείνη η μέρα είναι σαν ένα όμορφο όνειρο μέσα στο μυαλό μου. Νομίζω πως αυτή η στιγμή για την οποία με ρωτάς είναι ο πρώτος μας χορός. Υπό τους ήχους του «Stand by Me», ήταν η στιγμή που έβλεπα μόνο τον άντρα μου και ήταν σαν να χορεύαμε οι δυο μας, σαν να μη μας κοιτούσε κανείς. Ήμασταν μόλις παντρεμένοι και πιο ευτυχισμένοι από ποτέ, και βρήκαμε τον χρόνο να κοιταχτούμε στα μάτια και να δείξουμε τη χαρά μας για την υπέροχη κοινή μας ζωή που ξεκινάει.

Ενώ στη συνέχεια αποκάλυψε ότι μια κουβέντα από τον σύζυγο της Σάκη Τανιμανίδη την ώρα του πρώτου τους χορού έμεινε χαραγμένη στη μνήμη της και την έκανε πραγματικά ευτυχισμένη

Πάλι στον πρώτο μας χορό, ο Σάκης μου είπε το εξής: «Ο λόγος που αυτό το τραγούδι είναι το αγαπημένο μας είναι γιατί εμείς στη ζωή είμαστε και θα είμαστε για πάντα ομάδα, είμαστε ένα».

Επόμενο άρθρο

Τα καλύτερα πράγματα στη ζωή είναι ... Αγόρασε 1+1 Δωρεάν!

Απολαύστε εκατοντάδες 1+1 και εκπτωτικές προσφορές σε ολόκληρη την Κύπρο!
01/11/2018 - 13:32

ΣχετικέςΕιδήσεις

Η Χάιντι Κλουμ παντρεύτηκε για τρίτη φορά υπό άκρα μυστικότητα!

Το supermodel και ο μουσικός των Tokio Hotel παντρεύτηκαν τον περασμένο Φεβρουάριο
16/07/2019 - 09:14

Πετρούνιας-Μιλλούση: Το πρώτο βίντεο που δημοσίευσαν από τον γάμο τους (ΒΙΝΤΕΟ)

Το τρυφερό στιγμιότυπο που μοιράστηκαν με τους διαδικτυακούς τους φίλους
14/07/2019 - 09:58

Άννιτα Πάνια: Μάθετε που και πότε θα γίνει ο γάμος της!

Η παρουσιάστρια και ο σύντροφος της ετοιμάζονται να ανέβουν τα σκαλιά της εκκλησίας
13/07/2019 - 15:08

Ματωμένος γάμος στο ανατολικό Αφγανιστάν...

Νεκροί και τραυματίες από επίθεση αυτοκτονίας κατά τη διάρκεια γαμήλιας τελετής
13/07/2019 - 07:54

Eιναι επίσημο! Η Ιωάννα Λαμπροπούλου...παντρεύεται! Όλες οι λεπτομέρειες(ΒΙΝΤΕΟ)

Η αποκάλυψη on air με ένα τσιατιστό και η ημερομηνία γάμου
12/07/2019 - 18:05

Ασυγκράτητος ο Σάκης! Η Μπομπα έκανε δηλώσεις και αυτός της έδινε φιλιά(ΒΙΝΤΕΟ)

Ένα φιλάκι ποτέ δεν είναι λίγο ακόμα και την ώρα που είναι η κάμερα μπροστά
12/07/2019 - 11:40

περισσότερες ειδήσεις

Κύπρος

Διασωληνωμένη σε κρίσιμη κατάσταση νοσηλεύεται η 17χρονη μετά από τροχαίο (ΦΩΤΟ)

Η ανήλικη δεν φορούσε ζώνη ασφαλείας και δεν είχε άδεια οδηγού

ΠτΔ: Να μην επιτρέψουμε ποτέ ξανά σε αυτό τον τόπο να βιώσει τον πόλεμο

Το μήνυμα του Προέδρου Αναστασιάδη για την επέτειο της τουρκικής εισβολής

Πανηγύρια στα κατεχόμενα για την επέτειο της τουρκικής εισβολής (ΒΙΝΤΕΟ&ΦΩΤΟ)

Αεροπορικές επιδείξεις από F16 - Ακιντζί και Οκτάι στη στρατιωτική παρέλαση
Ελλάδα

Ρήγμα της Πάρνηθας που δεν ενεργοποιήθηκε το 1999 προκάλεσε το σεισμό στην Αθήνα

"Έχουμε μάθει να ζούμε με σεισμούς" δήλωσε ο Έλληνας Πρωθυπουργός

Ισχυρός σεισμός στην Αθήνα "ξύπνησε" μνήμες του 1999 (ΒΙΝΤΕΟ&ΦΩΤΟ)

Δύο τραυματίες, καταρρεύσεις κτιρίων, υλικές ζημιές και πανικόβλητοι πολίτες
Διεθνή

Oι ΗΠΑ στέλνουν στρατιώτες στη Σαουδική Αραβία

Κλιμακώνεται η ένταση με το Ιράν

Αυστηρή προειδοποίηση Λονδίνου προς Τεχεράνη για το δεξαμενόπλοιο

Το πετρελαιοφόρο με βρετανική σημαία κατασχέθηκε στο Στενό του Χορμούζ

Ο 96χρονος που έτρεξε 5 χιλιόμετρα και κατέρριψε το παγκόσμιο ρεκόρ (ΒΙΝΤΕΟ)

Τι λέει ο ίδιος για το κατόρθωμα του και ποια είναι η μαγική συνταγή της επιτυχίας

tv news

Ο χωρισμός της Αντιγόνης πέφτει σαν κεραυνός εν αιθρία πάνω σε Βούλα και Μηνά...

Νέα ξεκαρδιστικά επεισόδια της «Μουρμούρας»! Δείτε τις περιλήψεις της εβδομάδας...
Alpha TV Κύπρου

Ο Χρήστος Φερεντίνος από την καινούρια σεζόν φέρνει τα «Πάνω Κάτω» στον Alpha!

2 παίκτες, 2 κερκίδες, 2 ομάδες, πολλά βραχιολάκια! Δήλωσε και εσύ συμμετοχή τώρα! (VIDEO)
Alpha TV Κύπρου

δείτε σήμερα

Σάβ, 20/07/2019 - 14:00ΛΟΥΗΣ NIGHT SHOW