Ψυχαγωγία

Δείτε την Γωγώ Αλεξανδρινού, 41 χρόνια πριν στην αγκαλιά του μπαμπά της(ΦΩΤΟ)

Η Γωγώ Αλεξανδρινού έκανε ένα throwback μέσα από τα social media της και "ανέβασε" στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook, μια φωτογραφία από την παιδική της ηλικία.

Η αγαπημένη παρουσιάστρια και δημοσιογράφος 41 χρόνια πριν μας χαρίζει μέσα από μια φωτογραφία το χαμόγελο της στους ώμους του πατέρα της, τον οποίο και χαρακτηρίζει ως... αδυναμία.

Δείτε το σχετικό post, τη λεζάντα που συνόδευσε αλλά και την Γωγώ... μικρή!

 

Ο μπαμπάκας μου και γω... πρόσφατα...το 1977! Αδυναμίες...

γωγω

Επόμενο άρθρο

Σάντρα Μπούλοκ-Κέιτ Μπλάνσετ: Η νέα μάσκα... ανδρικών γενννητικών οργάνων

Μυστικά ομορφιάς από μια περιτομή στα πιο ακριβά σαλόνια ομορφιάς
17/03/2018 - 10:53

ΣχετικέςΕιδήσεις

Υπόθεση κακοποίησης 19μηνου παιδιού: Όσα ισχυρίζονται οι γονείς (ΒΙΝΤΕΟ)

Πως αποκαλύφθηκε η υπόθεση κακοποίησης του παιδιού - Διέταξε έρευνα η Αιμιλιανίδου
08/07/2020 - 07:22

Πατέρας και 7χρονο παιδάκι κινδύνευσαν με πνιγμό στo Ladie's Mile (ΒΙΝΤΕΟ)

Σωτήρια ήταν για άλλη μια φορά η επέμβαση ναυαγοσωστών
07/07/2020 - 21:18

Συνελήφθη ο πατέρας του 19μηνου αγοριού που νοσηλεύεται με κακώσεις στο Μακάρειο

Πως η Αστυνομία κατέληξε να διερευνά υπόθεση βίας στην οικογένεια και συνέλαβε τους γονείς
07/07/2020 - 07:20

Επιτυχημένη η πρώτη χειρουργική επέμβαση στην οποία υποβλήθηκε το βρέφος

Αισιόδοξοι οι Ισραηλινοί γιατροί για την κατάσταση της υγείας του νεογέννητου παιδιού
15/06/2020 - 17:25

Aγοράκι ηλικίας 7,5 ετών παρασύρθηκε από όχημα ενώ έπαιζε με το ποδήλατο του

Μεταφέρθηκε στο Μακάρειο Νοσοκομείο όπου νοσηλευέται με κατάγματα και μώλωπες
03/06/2020 - 21:14

Γωγώ Αλεξανδρινού: Οι πρώτες δηλώσεις για την αποχώρησή της από το ΡΙΚ (ΒΙΝΤΕΟ)

"Ολοκληρώνεται ένας πολύ ωραίος κύκλος για εμένα..."
27/05/2020 - 16:32

περισσότερες ειδήσεις

Κύπρος

Ποινές σε τρία υποστατικά στο Παραλίμνι για παραβίαση διαταγμάτων

Χρηματικό πρόστιμο επέβαλε στους υπεύθυνους το Επαρχιακό Δικαστήριο Αμμοχώστου

Υπ. Υγείας: Οι πλείστοι φορείς του ιού είναι νεαροί και ασυμπτωματικοί

Αρχίζουν από σήμερα άλλες 10,000 διαγνωστικές εξετάσεις σε όλες τις πόλεις

Επηρεάζεται η ατμόσφαιρα της Κύπρου από τις εκρήξεις στη Βηρυτό; (ΒΙΝΤΕΟ)

Τι έδειξαν οι μετρήσεις της ποιότητας του αέρα και τι απαντά ειδικός
Ελλάδα

Με βροχές και καταιγίδες πλησιάζει την Ελλάδα η κακοκαιρία "Θάλεια"

Ποια είναι τα τελευταία προγνωστικά δεδομένα του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών

Τραγωδία στην Ελλάδα: Δέκα νεκροί από τροχαίο στην Εγνατία οδό

Δύο σοβαρά τραυματισμένοι νοσηλεύονται στο νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης 

Εκατόν είκοσι ένα νέα κρούσματα κορωνοϊού στην Ελλάδα μέσα σε ένα 24ωρο

Πέντε ασθενείς της πανδημίας εντοπίστηκαν στις πύλες εισόδου της χώρας
Διεθνή

Τι είναι το νιτρικό αμμώνιο που προκάλεσε την πολύνεκρη τραγωδία στο Λίβανο

2.750 τόνοι ήταν ξεχασμένοι σε αποθήκη στο λιμάνι της Βηρυτού

Τινάχθηκαν στον αέρα 2.750 τόνοι νιτρικού αμμωνίου

"Δεν θα αναπαυθούμε προτού βρούμε τον υπεύθυνο" λέει ο Πρωθυπουργός Λιβάνου

Covid-19: Πέραν των 700 χιλιάδων θανάτων "μετρά" ο πλανήτης

Το τελευταίο 24ωρο καταγράφηκαν 254,988 νέα περιστατικά

tv news

«Μεσημέρι στον Alpha» Infotainment εκπομπή με την Κατερίνα Αγαπητού καθημερινά

Γιατί η ενημέρωση στον ALPHA δεν σταματάει ποτέ!
Alpha TV Κύπρου

Ο Γιώργος Τσούλης κάνει τη μαγειρική, διασκέδαση καθημερινά στον Alpha Κύπρου!

Έρχεται να αποδείξει ότι όλοι μπορούν να τα καταφέρουν στην...κουζίνα!
Alpha TV Κύπρου

δείτε σήμερα

Τετ, 05/08/2020 - 12:15DEAL