Ψυχαγωγία

Ελένη Φουρέιρα: Σχολίασε την συμμετοχή της Τάμτα και της Ντούσκα στην Eurovision

Στην κάμερα της εκπομπής τ «Έλα χαμογέλα» παραχώρησε συνέντευξη η Ελένη Φουρέιρα και μίλησε για την εκπρόσωπο της Κύπρου στην Eurovision, Τάμτα αλλά και της Ελλάδας, Κατερίνα Ντούσκα. Η ίδια ανέφερε:

«Έχω ξαναπεί πολλές φορές, ότι είναι πολύ καλή επιλογή. Το έχω ξαναπεί και πέρσι βασικά και πρόπερσι. Κάθε φορά, κάθε φορά νομίζω ότι εμένα και την Τάμτα μας έβαζαν κάπου στη μέση. Όχι μεταξύ μας, εννοώ, ότι Eurovision:  Τάμτα – Φουρέιρα. Το έχω πει πολλές φορές ότι είναι πολύ καλή επιλογή. Είναι φοβερή!».

tamta

Όσον αφορά την Κατερίνα Ντούσκα, η ίδια δήλωσε:

«Δεν την ήξερα μέχρι που άκουσα το όνομά της και την έψαξα. Την βρίσκω εκπληκτική τραγουδίστρια. Αυτό που άκουγα, έπαθα σοκ!». 

ntoyska

Επόμενο άρθρο

Kαι όμως η Αλίκη Βουγιουκλάκη είχε καταδικαστεί σε... φυλάκιση! Μάθετε τον λόγο

Το "χρονοντούλαπο" της Ιστορίας κρύβει μυστικά που δεν ξέραμε μέχρι χθες
26/01/2019 - 12:17

ΣχετικέςΕιδήσεις

Ο απόηχος της Eurovision - Ο νικητής η Φουρέιρα και τα...παρατράγουδα (ΒΙΝΤΕΟ)

Η εμφάνιση της Madonna και η θέση που κατέκτησε η Κύπρος και η Ελλάδα
19/05/2019 - 21:12

Ο νικητής της Eurovision πανηγυρίζει ξέφρενα σε ρυθμούς... "Fuego"(BINTEO)

Υπό τους ήχουν Ελένης Φουρέιρα επέλεξε να σηκώσει το τρόπαιο στο πάρτυ νίκης
19/05/2019 - 20:11

H Eλένη Φουρέιρα στο...Netflix! Θα παίξει στο La Casa de Papel; Όλη η αλήθεια

Η κορυφαία συνεργασία στην Ισπανία και η εξαίρεση που έκαναν για χάρη της!
19/05/2019 - 16:04

Αποθέωση από το BBC: Η Φουρέιρα είναι η... Beyonce της Eurovision (ΦΩΤΟ)

Το tweet για την τραγουδίστρια και το... fuego για την Κύπρο
19/05/2019 - 13:18

Βγήκαν τα αποτελέσματα! Μας ψήφισαν μόνο τέσσερις χώρες από το κοινό (ΦΩΤΟ)

Παραλίγο εκτός από τον ημιτελικό η Τάμτα - Mας επιβράβευσαν οι επιτροπές
19/05/2019 - 11:16

περισσότερες ειδήσεις

Κύπρος

Πρεμιέρα για τις Παγκύπριες Εξετάσεις με το μάθημα των Νέων Ελληνικών (ΒΙΝΤΕΟ)

7689 υποψήφιοι διεκδικούν μία θέση στα Ανώτερα και Ανώτατα εκπαιδευτικά Ιδρύματα

Επιχείρηση καθαρισμού της Βόρειας ακτογραμμής του Ακάμα (ΒΙΝΤΕΟ)

Μάζεψαν από πλαστικά μπιτόνια μέχρι δίκτυα και παντόφλες
Ελλάδα

100 χρόνια από την Γενοκτονία των Ποντίων (ΒΙΝΤΕΟ)

Από το 1911 άρχισαν τον συστηματικό αφανισμό των χριστιανικών πληθυσμών της Μικράς Ασίας

Κρήτη: Τη ζωή του έχασε οδηγός όταν το αυτοκίνητό του έπεσε σε γκρεμό

Το όχημα κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες εξετράπη της πορείας του και έπεσε από γέφυρα

Χειροπέδες σε δύο ανήλικες για διακίνηση ναρκωτικών

Στην κατοχή τους εντοπίστηκε ποσότητα ακατέργαστης κάνναβης
Διεθνή

Ένας νεκρός και 60 τραυματίες σε τροχαίο δυστύχημα με λεωφορείο στη Γερμανία

Σοκάρουν οι εικόνες με τα σωστικά συνεργεία στο σημείο του ατυχήματος

Γερμανία: Διαδηλώσεις κατά του εξτρεμισμού σε επτά μεγάλες πόλεις

Στο Βερολίνο από νωρίς το απόγευμα συγκεντρώθηκαν περισσότερα από 20.000 άτομα

Αίγυπτος: 14 τραυματίες από έκρηξη σε τουριστικό λεωφορείο (ΦΩΤΟ)

Κοντά στο νέο μουσείο στην περιοχή των Πυραμίδων της Αιγύπτου

tv news

Ο Τόνυ εξομολογείται κάτι στην Τατιάνα που αλλάζει τα πάντα στη σχέση τους...

Η Όλγα αποφασίζει να χωρίσει οριστικά με τον Στέφανο «To Τατουάζ» Δευτέρα Νέο Επεισόδιο
Alpha TV Κύπρου

H Κάτια προσπαθεί να πει την αλήθεια στη Μαρίνα, αλλά εκείνη τη διώχνει...

O Αντρέας αποκαλύπτει κάτι σοκαριστικό στη Ρένα «Γυναίκα Χωρίς Όνομα»Δευτέρα Νέο Επεισόδιο
Alpha TV Κύπρου

δείτε σήμερα

Δευ, 20/05/2019 - 09:30ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΤ’ ΟΙΚΟΝ