Ψυχαγωγία

Η Βικτώρια Μπέκαμ...απαντά: Κόβεται το σεξ με τον Ντέιβιντ; (ΒΙΝΤΕΟ)

Καλεσμένη στην εκπομπή The View του αμερικάνικου δικτύου ABC βρέθηκε η Βικτόρια Μπέκαμ και μεταξύ άλλων μίλησε για τον άνδρα της, Ντέιβιντ Μπέκαμ με τον οποίο συμπλήρωσαν φέτος 20 χρόνια γάμου. Ο έρωτας, η σχέση, η φθορά αλλά και το...κρεβάτι τους, μπήκαν στο στόχαστρο της δημοσιογράφου.

Η Βικτόρια ανέφερε τί την κέρδισε στον άντρα της:

 «Προφανώς και είναι απίστευτα όμορφος, αλλά ο Ντέιβιντ είναι ο πιο υπέροχος άνδρας και φανταστικός πατέρας και αληθινή έμπνευση για όλους μας. Εργάζεται πολύ σκληρά. Είμαι πολύ τυχερή που έχω βρεί την αδερφή ψυχή μου».

Ωστόσο η παρουσιάστρια Τζόι Μπεχάρ προχώρησε με χιούμορ: «Πρέπει να είσαι φίλος με κάποιον μετά από τόσα χρόνια που περάσατε μαζί. Γιατί από σεξ, ε...», με την Βικτόρια Μπέκαμ να της απαντάει γελώντας: «Μην ανησυχείς γι’ αυτό!».

Επόμενο άρθρο

Ο Σάββας Πούμπουρας μας δείχνει το νέο του σπίτι στην...Κύπρο(ΒΙΝΤΕΟ)

Αγόρασε μαζί με τη σύζυγό του ένα διαμέρισμα και μας αποκαλύπτουν το σαλόνι τους
20/10/2019 - 15:36

ΣχετικέςΕιδήσεις

"Το σεξ εν όπως τα σουβλάκια, χώνεψε το"...τονίζει ο ΚΣΟΠ (ΒΙΝΤΕΟ)

Αναρωτήθηκες ποτέ τι σχέση μπορεί να έχουν μεταξύ τους;
07/08/2020 - 11:04

Ο Μπέκαμ φτιάχνει το δικό του... «Last Dance»

Στα... χνάρια του Μάικλ Τζόρνταν ο πρώην αρχηγός της Εθνικής Αγγλίας
04/08/2020 - 15:25

Ο Νίκος Πολυδερόπουλος απάντησε στην πιο... "καυτή" ερώτηση της Γερμανού!

Τον ρώτησε πόσο καιρό έχει να κάνει έρωτα με μια γυναίκα
02/05/2020 - 17:39

Κι όμως, ο Μπέκαμ λάνσαρε το κούρεμα της... καραντίνας (ΦΩΤΟ)

Ξύρισε το κεφάλι του ο Άγγλος σούπερ σταρ τονίζοντας πως έπρεπε να γίνει
12/04/2020 - 10:05

Eurovision 2021: Η Ελλάδα θα διαγωνιστεί με το "Superg!rl" ή με άλλο τραγούδι;

Τι θα αλλάξει τώρα που ο διαγωνισμός θα αναβληθεί μέχρι του χρόνου;
19/03/2020 - 12:32

περισσότερες ειδήσεις

Κύπρος

Ψάχνουν τα αίτια της φωτιάς που ξέσπασε μεταξύ Δρούσειας - Κρήτου Τέρρα

Ένα εκτάριο καμένης γης άφησε πίσω της η πυρκαγιά

Κλείνουν δρόμοι λόγω των εργασιών ανάπλασης της Λεωφόρου Μακαρίου στη Λευκωσία

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Δήμου Λευκωσίας, οι εργασίες είναι εξαιρετικής σημασίας

Επαναλειτουργεί στις 10 Αυγούστου το ΚΕΠ Λεμεσού

Τι ισχύει για τα προγραμματισμένα ραντεβού
Ελλάδα

Ανοιχτό το ενδεχόμενο λήψης έκτακτων μέτρων στη Θεσσαλονίκη λόγω κρουσμάτων

Πραγματοποιήθηκε έκτακτη σύσκεψη μετά την αύξηση των περιστατικών

Καταγγελίες για τις καταστροφές στις αγιογραφίες της Παναγίας Σουμελά

"Δεν είναι πρόσφατες" απαντούν οι τουρκικές Αρχές

Ταξιδιωτική οδηγία Στέιτ Ντιπάρτμεντ: Μην ταξιδεύετε στην Ελλάδα

Συστήνει την αποφυγή ταξιδιών προς την Ελλάδα εάν αυτά δεν είναι αναγκαία
Διεθνή

Σε καραντίνα ξανά πόλη 32.000 κατοίκων στην Ισπανία

Το Υπουργείο Υγείας διαβεβαίωσε ότι η χώρα δεν βρίσκεται αντιμέτωπη με ένα δεύτερο κύμα

«Αδειάζει» τον Τσαβούσογλου η Ε.Ε. για τη συμφωνία Ελλάδας - Αιγύπτου

«Κανένας ΥΠΕΞ τρίτης χώρας δεν εκφράζει την Ευρωπαϊκή Ένωση» τόνισε ο Πήτερ Στάνο

tv news

«Μεσημέρι στον Alpha» Infotainment εκπομπή με την Κατερίνα Αγαπητού καθημερινά

Γιατί η ενημέρωση στον ALPHA δεν σταματάει ποτέ!
Alpha TV Κύπρου

Ο Γιώργος Τσούλης κάνει τη μαγειρική, διασκέδαση καθημερινά στον Alpha Κύπρου!

Έρχεται να αποδείξει ότι όλοι μπορούν να τα καταφέρουν στην...κουζίνα!
Alpha TV Κύπρου

δείτε σήμερα

Παρ, 07/08/2020 - 18:00ALPHA NEWS