Ψυχαγωγία

Η Μέγκι Ντρίο σχολιάζει στον Λούη το "ροζ βίντεο" της...Καζαριάν (ΒΙΝΤΕΟ)

H Mέγκι Ντρίο βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή  "Λούης Night Show"  του Alpha Κύπρου και μίλησε για όλα, με αφοπλιστική ειλικρίνεια.

Διαβάστε επίσης :

Μέγκι Ντρίο: H ηχηρή απάντηση - διάψευση στη Ναταλία Γερμανού(ΒΙΝΤΕΟ)

To μόντελο που κέντρισε το ενδιαφέρον και κέρδισε τις εντυπώσεις από ριάλιτι μόδας, σχολίασε πρώτη φορά την φημολογία για το "ροζ βίντεο" της νικήτριας, Ειρήνης Καζαριάν, δίνοντας και την δική της συμβουλή. Συγκεκριμένα ανέφερε:

Έχω παρακολουθήσει το θέμα, το ξέρει όλη η Ελλάδα. Δεν το έχω δει το βίντεο, δεν το ζήτησα κιόλας. Δεν ξέρω τί έχει γίνει με αυτό το θέμα. Είναι πάρα πολύ στενάχωρο. Δεν ξέρω αν είναι η Καζαριάν ή όχι. Δεν ξέρω για ποιο λόγο της το έκαναν...

Αν γινόταν σε εμένα δεν θα ήξερα πως να το διαχειριστώ. Μια συμβουλή μόνο στην Καζαριάν, να προσέχει με ποιους συναναστρέφεται και τί της γίνεται. Ήταν πολύ μεγάλη κακία αυτό που της έκαναν, αλλά ο κόσμος είναι κακός.

Δείτε το σχετικό΄απόσπασμα
 

Πάντως μεταξύ άλλων αποκάλυψε ότι στη ζωή της υπάρχει κάποιος που της χαρίζει χαμόγελα και δεν είναι τόσο μόνη...

Δείτε ολόκληρη την συνέντευξη στον Λούη Πατσαλίδη 

Επόμενο άρθρο

Ερωτική ιστοσελίδα “κάρφωσε” τις... προτιμήσεις των Κυπρίων(BINTEO&ΦΩΤΟ)

Οι διαδικτυακοί εραστές της χώρας μας με αποδείξεις και…αριθμούς
11/01/2019 - 21:42

ΣχετικέςΕιδήσεις

Το μήνυμα του συνθέτη του "Stand by me", Mike Stoller στο "Λούης Night Show"!

Ο Λούης Πατσαλίδης και η Αλέξια τραγουδούν μαζί το "Stand by me" και... εντυπωσιάζουν
14/06/2019 - 14:44

O σωματοφύλακας της οικογένειας Kardashian στο Alphanews.Live(ΒΙΝΤΕΟ)

Οι ανήθικες προτάσεις, η φάρσα του Will Smith και η χλιδάτη ζωή πίσω από τα φώτα
06/06/2019 - 16:46

Ο Ρέμος στα...ντραμς και ο Λούης στο τραγούδι σε μια special εκπομπή(ΒΙΝΤΕΟ)

Και όμως η κόρη του Ρέμου τραγούδησε πρώτη φορά... Αργυρό!
05/06/2019 - 19:18

"Σπάει τα ταμεία" ο Λούης και στην Ελλάδα! Δείτε απόσπασμα από την εμφάνισή του

Ο Κύπριος, ο Ελλαδίτης και η... βίλα! Τί έγινε στο "Φεστιβάλ Κωμωδίας";
03/06/2019 - 10:15

περισσότερες ειδήσεις

Κύπρος

Τροχαίο ατύχημα με τραυματία σε δρόμο της Πάφου

Οδηγός συγκρούστηκε με ακινητοποιημένο όχημα που βρισκόταν στην άκρη του δρόμου

Ποινή χάδι σε 46χρονο για κατοχή παιδικής πορνογραφίας

H υπόθεση αποκαλύφθηκε τον Σεπτέμβριο του 2015 μετά από μήνυμα της Europol
Ελλάδα

Σε κρίσιμη κατάσταση αγοράκι που κάηκε με βραστό νερό στον Ασπρόπυργο

Έριξε πάνω του κατσαρόλα με νερό ενώ βρισκόταν υπό την επιμέλεια φίλης της μητέρας του

Δεν αποκλείει "θερμό επεισόδιο" με την Τουρκία ο Έλληνας Υπουργός Άμυνας

Σε πλήρη συντονισμό Αθήνα και Λευκωσία για αναχαίτιση των απειλών της 'Αγκυρας

Αίσιο τέλος στην εξαφάνιση 20χρονου φοιτητή στην Κρήτη (ΦΩΤΟ)

Εντοπίστηκε μετά από δυο μέρες σε αγροτική τοποθεσία του Καβροχωρίου στο Ηράκλειο
Διεθνή

Σε δίκη παραπέμπεται ο πρώην πρόεδρος Σαρκοζί

Κατηγορείται ότι προσφέρθηκε να βοηθήσει έναν δικαστή να κερδίσει προαγωγή

Brexit: Δημοψήφισμα επί οποιασδήποτε συμφωνίας ζητά ο Κόρμπιν

Τι αποφάσισε κατά την απογευματινή συνεδρίαση του σκιώδους υπουργικού συμβουλίου

Ποινικές διώξεις για την κατάρριψη του αεροσκάφους της πτήσης MH17

Οι ολλανδικές αρχές θα καταθέσουν αίτημα έκδοσης των κατηγορουμένων

tv news

Η Μελίτη το σκάει και η Λίλιαν τη βρίσκει! Η Μαρίνα είναι πλέον αποφασισμένη...

Θα πάει στο αστυνομικό τμήμα να ομολογήσει; «Γυναίκα Χωρίς Όνομα» Πέμπτη:Νέο Επεισόδιο
Alpha TV Κύπρου

Η Τατιάνα λέει όλη την αλήθεια στον Τόνυ.. Πως αντιδρά και ποιο το επόμενο βήμα;

Θα καταφέρουν να παραπλανήσουν τον Σέκερη; «To Τατουάζ» Τετάρτη: Νέο Επεισόδιο στον Alpha
Alpha TV Κύπρου

δείτε σήμερα

Τετ, 19/06/2019 - 20:20ALPHA NEWS