Ψυχαγωγία

Η Ρέα ξαναχτυπά! Η Αρτεμίου "εισβάλλει" στο TikTok ως Ανώτερη Λειτουργός(ΒΙΝΤΕΟ)

Στο TikTok αποφάσισε να "εισβάλει" και η Χριστιάνα Αρτεμίου για να δημιουργεί δημιουργικό περιεχόμενο για τους διαδικτυακούς της φίλους.

Η αγαπημένη ηθοποιός αποφάσισε να κάνει την αρχή με μια χαρακτηριστική προσωπικότητα, την κυρία "Ρέα" την Ανώτερη Λειτουργό του κράτους και να ενδώσει στο challenge με την αλλαγή εμφάνισης στον καθρέφτη. 

Ενώ καθαρίζει με ένα ξεσκονόπανο και καθαριστικό στη κουζίνα του σπιτιού της, με κάθε κίνηση στο τζάμι εμφανίζεται η ιδιαίτερη περσόνα να της "κλείνει" το μάτι. 

Δείτε το στιγμιότυπο:

@c_artemiou

Έκανα το πρώτο μου Tik Tok challenge😂🤷🏼‍♀️##dimosiaypiresia ##rea ##christianaartemiou ##wipeitdownchallenge ##wipechallenge ##wipeitdown

♬ Wipe It Down - BMW KENNY
Επόμενο άρθρο

H Bίκυ Καγιά ποζάρει με μαγιό κάτω από την ντουζιέρα και..."μαγνητίζει" (ΦΩΤΟ)

Έδειξε το αψεγάδιαστο σώμα που διατηρεί στα 41 και μετά από δυο εγκυμοσύνες
21/05/2020 - 08:29

ΣχετικέςΕιδήσεις

Ο Τάσος Τρύφωνος "εισβάλλει" στο TikTok παρέα με την...Χριστιάνα Αρτεμίου (VID)

Μας έδειξαν πόσο ωραία περνάνε τα πρωινά στο ραδιοφωνικό στούντιο
08/07/2020 - 15:32

Μάικ Πομπέο: Αξιολογούμε ενδεχόμενη απαγόρευση του TikTok στις ΗΠΑ

"Τα δεδομένα των χρηστών βρίσκονται στα χέρια του Κομμουνιστικού Κόμματος της Κίνας"
07/07/2020 - 09:47

Η Apple τσάκωσε το TikTok να κατασκοπεύει τα κινητά των χρηστών της

Προσοχή συστήνουν οι ειδικοί για ζητήματα προσωπικών δεδομένων
29/06/2020 - 17:55

Η Χριστιάνα Αρτεμίου ως άλλη Ελένη Φουρέιρα χορεύει..."Fuego" (ΒΙΝΤΕΟ)

Την “πρόδωσε” στα social media ο Τάσος Τρύφωνος
22/06/2020 - 11:21

Κι όμως! Ο Πασχάλης Τερζής "εισβάλλει" στο ΤikTok...χορεύοντας (ΒΙΝΤΕΟ)

Η προτροπή της κόρης του και ο...βασιλιάς ο ίδιος
09/06/2020 - 10:00

Κι όμως! Η Μενεγάκη έκανε χορογραφία στο TikTok μαζί με τις κόρες της (ΒΙΝΤΕΟ)

Το στιγμιότυπο όπου χορεύει με τρελά κέφια στο σπίτι και η χάρη που ζήτησε από τις μικρές
30/05/2020 - 13:16

περισσότερες ειδήσεις

Κύπρος

Φόνος Καλλιτσιώνη: Ποιος ήθελε νεκρό τον «Βαλεντίνο»; (ΒΙΝΤΕΟ)

Τα ερωτήματα που παραμένουν αναπάντητα για τον φόνο στην Ορμήδεια

Αρχίζουν οι εργασίες και η ριζική αναβάθμιση της λεωφόρου Μακαρίου (ΒΙΝΤΕΟ)

Κατανόηση και υπομονή για την ταλαιπωρία ζητά ο Δήμαρχος Λευκωσίας
Ελλάδα

Στα 31 τα νέα κρούσματα το τελευταίο 24ωρο στην Ελλάδα

Τα 4 εντοπίστηκαν από ελέγχους στις πύλες εισόδου της χώρας

Ο Ερντογάν υπερβαίνει τα εσκαμμένα, λέει ο Νίκος Δένδιας

"Δεν είναι ελληνοτουρκικό αλλά παγκόσμιο ζήτημα" η απόφαση μετατροπής της Αγίας Σοφίας

Νέα έκτακτα μέτρα για την είσοδο από τον Προμαχώνα

Ποιοι είναι οι περιορισμοί σύμφωνα με την κοινή Υπουργική Απόφαση
Διεθνή

Έκρηξη και τραυματίες σε πλοίο στη ναυτική βάση στο Σαν Ντιέγκο (ΒΙΝΤΕΟ&ΦΩΤΟ)

Μάχη με το χρόνο και τις φλόγες δίνουν ομάδες πυρόσβεσης

Μπαίνουν ξανά σε «καραντίνα» στα σπίτια τους κάτοικοι περιοχής της Καταλονίας

Θα μπορούν να βγουν για εργασία, γιατρό ή ψώνια, όπως την περίοδο του «lockdown»

tv news

Ο Νίκος μαθαίνει ότι η Αλίκη είναι νεκρή και όλο το σκοτεινό παρελθόν της...

«Έρωτας Μετά» Δείτε τις εξελίξεις στα νέα συγκλονιστικά επεισόδια της εβδομάδας εδώ!
Alpha TV Κύπρου

Η ώρα του μεγάλου ξεκαθαρίσματος ήρθε για όλους!

Ελάτε στη θέση τους…για τελευταία φορά αυτή τη σεζόν!​​​​​​​ [Περιλήψεις]
Alpha TV Κύπρου

δείτε σήμερα

Δευ, 13/07/2020 - 01:45WORLD PARTY