Ψυχαγωγία

Η ξεσηκωτική εμφάνιση του Ηλία Βρεττού στο season φινάλε του "Λούης Night Show"

Με Ηλία Βρεττό μας αποχαιρέτησε ο Λούης Πατσαλίδης και η ομάδα του στην τελευταία εκπομπή της σεζόν. 

Ο γνωστός Έλληνας τραγουδιστής ταξίδεψε στην Κύπρο με την ορχήστρα του και τραγούδησε ζωντανά στο Αμφιθέατρο Ιδαλίου ξεσηκώνοντας κοινό και τηλεθεατές με τις επιτυχίες του αλλά και το εντυπωσιακό χορευτικό που επιμελήθηκε ο γνωστός χορευτής και χορογράφος, Χάρης Σάββα. 

Δείτε απόσπασμα από την ξεσηκωτική εμφάνιση του Ηλία Βρεττού στο season φινάλε του "Λούης Night Show": 

 

Επόμενο άρθρο

Η συγκινητική κλήρωση αυτοκινήτου στο "Λούης Night Show" (BINTEO)

Η μεγάλη τυχερή δεν κατάφερε να συγκρατήσει τα δάκρυα της την ώρα της ανακοίνωσης
16/07/2019 - 15:31

ΣχετικέςΕιδήσεις

Ο Λούης Πατσαλίδης μας συστήνει τον... παππού του (ΦΩΤΟ)

Η φωτογραφία που ανάρτησε ο γνωστός stand up comedian
15/08/2019 - 12:52

Αγνώριστος ο Λούης:13 χρόνια πριν στα πρώτα του... stand up comedy(ΒΙΝΤΕΟ)

Από τα καφέ των λίγων ατόμων στα στάδια των χιλιάδων φανατικών ακόλουθών του
03/08/2019 - 16:07

Ο Λούης Πατσαλίδης ανακοίνωσε την αποχώρηση του από τον "Klik fm"(ΦΩΤΟ)

Τα άνω κάτω φέρνει η απόφαση του γνωστού stand up comedian
02/08/2019 - 09:33

Ο Λούης Πατσαλίδης όπως δεν τον έχετε ξαναδεί:Η αλλαγή στην εμφάνιση του! (ΦΩΤΟ)

Η φωτογραφία που ανάρτησε και η... διχασμένη προσωπικότητα
31/07/2019 - 16:00

Λούης Πατσαλίδης: Το στιγμιότυπο από τις καλοκαιρινές διακοπές με την Αστέρω!

Ξέγνοιαστές οικογενειακές στιγμές για τον γνωστό stand up comedian
27/07/2019 - 10:20

περισσότερες ειδήσεις

Κύπρος

Τους "τσάκωσαν" με εννέα κιλά κοκαΐνης, λίγο πριν τη διαθέσουν (ΒΙΝΤΕΟ)

Χειροπέδες σε τρεις για τα εννιά κιλά και σε 44χρονο για 5,5 κιλά κάνναβης

Άλλος ένας νεκρός στην Κύπρο από τον ιό του Δυτικού Νείλου (ΒΙΝΤΕΟ)

Ανησυχία στο Υπουργείο Υγείας που εξετάζει πρακτικές άλλων χωρών

Δημοτικός υπάλληλος το "έπαιζε" άρρωστος και...εργαζόταν σε ιδιωτική εταιρεία

Πρόβλημα για όλους του Δήμους το θέμα των συχνών αδειών ασθενείας
Ελλάδα

Ελλάδα: Εθελοντές έβγαλαν 58 τόνους σκουπιδιών από τη θάλασσα

Μια προσπάθεια που γίνεται τα τελευταία 6 χρόνια

Ελλάδα: Τρένο παρέσυρε και σκότωσε άνδρα στην Αλεξανδρούπολη

Το περιστατικό διαδραματίστηκε μπροστά στα μάτια φίλου του

"Έσβησε" 66χρονος από φωτιά σε γηροκομείο

Η οικογένειά του αναμένει το πόρισμα του ανακριτικού τμήματος της Πυροσβεστικής
Διεθνή

Εκτελείται ο "δολοφόνος του I-95", ο serial killer ομοφυλοφίλων

Εγκατέλειπε τα πτώματα των θυμάτων του σε έναν μεγάλο αυτοκινητόδρομο

"Η Βραζιλία δεν μπορεί οικονομικά να καταπολεμήσει τις πυρκαγιές του Αμαζονίου"

Η απάντηση του Βραζιλιάνου Προέδρου για το ποιον θεωρεί υπεύθυνο για τις πυρκαγιές

Ο Μπόρις Τζόνσον στο γαλλικό προεδρικό μέγαρο...σαν στο σπίτι του

Άπλωσε το πόδι στο τραπεζάκι κατά τη διάρκεια της κατ΄ιδίαν συνάντησης του με τον Μακρόν

tv news

Δύο γυναίκες απέναντι στην αλήθεια...Μόνο μία θυσία θα φέρει την εξιλέωση...

«Γυναίκα Χωρίς Όνομα» Β' Κύκλος έρχεται στο νέο πρόγραμμα του Alpha (ΔΕΙΤΕ ΤΟ TRAILER)
Alpha TV Κύπρου

Όλοι έχουν μια ιστορία.... Ποιο είναι το τραγούδι της δικής σου;

Δήλωσε και εσύ συμμετοχή στο "Soundtrack Of Love..." Παρουσιάζει η Χριστιάνα Αριστοτέλους
Alpha TV Κύπρου

δείτε σήμερα

Παρ, 23/08/2019 - 06:20ΑΛΛΑΞΕ ΤΟ