Ψυχαγωγία

Κάιλι Τζένερ: Με ένα tweet της έκανε το Snapchat να χάσει 1,3 δισ. δολάρια

H μητρική εταιρία του Snapchat έχασε χθες 1,3 δισεκατομμύριο δολάρια (1,05 δισεκ. ευρώ) μετά το μήνυμα στο Twitter της αμερικανίδας σταρ του τηλερίαλιτι Κάιλι Τζένερ στο οποίο έγραφε ότι δεν θα χρησιμοποιεί πλέον τη δωρεάν εφαρμογή ανταλλαγής φωτογραφιών και βίντεο.

"Υπάρχουν και άλλοι που δεν ανοίγουν πια το Snapchat; Ή είμαι μόνο εγώ..., είναι τόσο λυπηρό"

Αυτό έγραψε η 20χρονη επιχειρηματίας, μοντέλο, κοσμική Καλιφορνέζα και προσωπικότητα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η οποία έχει περισσότερα από 24,5 εκατομμύρια ακολούθους στο λογαριασμό της στο Twitter.

Οι μετοχές του Snap βυθίστηκαν μετά το tweet της Τζένερ για τον επανασχεδιασμό του Snapchat. Να σημειωθεί πως ένα εκατομμύριο άνθρωποι έχουν υπογράψει για την επιστροφή της αρχικής μορφής του Snap.

Λίγο αργότερα, η ετεροθαλής αδελφή της όχι λιγότερο διάσημης Κιμ Καρντάσιαν έγραψε στο Twitter "σε αγαπώ πάντα snap ... πρώτη μου αγάπη".

 

Επόμενο άρθρο

Σε διπλό χειρουργείο θα υποβληθεί σήμερα ο Ηλίας Βρεττός

Το μήνυμα που έστειλε στην Τσιμτσιλή και η επίσημη ανακοίνωση του κέντρου που εμφανίζεται
23/02/2018 - 09:57

ΣχετικέςΕιδήσεις

Κάιλι Τζένερ: Το απίστευτο ποσό που ξόδεψε για... delivery!

Μέσα σε έναν χρόνο ξόδεψε πολλές χιλιάδες δολάρια...
04/02/2019 - 13:51

Η Kάιλι Τζένερ θα ξοδέψει... εκατομμύρια για τα πρώτα γενέθλια της κόρης της!

Οι προετοιμασίες για το πάρτι ξεκίνησαν πριν από... έξι μήνες!
19/01/2019 - 16:43

H Αριστοτέλους "απαντά" στην Kylie Jenner και στο πιο...δημοφιλές αυγό(ΦΩΤΟ)

Το...πράσινο αυγό και η υπόσχεση που έδωσε στους τηλεθεατές της
15/01/2019 - 09:42

Αυτός είναι ο λόγος που η Κάιλι και η Κένταλ Τζέννερ μισιούνται!

Η αφορμή για να χαλάσουν οι σχέσεις τους και ο ανταγωνισμός...
14/01/2019 - 14:13

Η Khloe Kardashian έγινε ίδια η… Kylie Jenner! (ΦΩΤΟ)

Οι αισθητικές επεμβάσεις και η μεγάλη ομοιότητα μεταξύ τους
11/01/2019 - 16:10

Αυτή είναι η φωτογραφία που σάρωσε στο Instagram τo 2018!

Δείτε σε ποιον ανήκει και ποια είναι η φωτογραφία που μάζεψε τα περισσότερα likes
28/12/2018 - 11:30

περισσότερες ειδήσεις

Κύπρος

Λεμεσός: "Τσάκωσαν" σπείρα που έκανε διαρρήξεις σε ξενοδοχεία

Εντόπισαν μετά από πληροφορία άτομο που καταζητείτο και τους δύο συνεργούς του

Χειροπέδες σε δύο άτομα για υπόθεση απαίτησης περιουσίας με απειλές

Τέθηκαν υπό κράτηση για διευκόλυνση των ανακρίσεων της Αστυνομίας

Καιρός: Στους 40 βαθμούς Κελσίου ανεβαίνει ο υδράργυρος (ΦΩΤΟ)

Κίτρινη προειδοποίηση για υψηλές θερμοκρασίες από τη Μετεωρολογική Υπηρεσία
Ελλάδα

Ψήφο εμπιστοσύνης με πλειοψηφία 158 Βουλευτών πήρε η Ελληνική Κυβέρνηση

Τα πρώτα τρία νομοσχέδια που αφορούν στο επιτελικό κράτος θα κατατεθούν τις επόμενες μέρες

Xειροπέδες σε 64χρονο για την πυρκαγιά στα Μέγαρα

Ύποπτος για την φωτιά που κινητοποίησε την Πυροσβεστική Υπηρεσία

Άφησαν λουλούδια στη θάλασσα για τα θύματα της φονικής πυρκαγιάς στο Μάτι (ΦΩΤΟ)

Στο μνημόσυνο, άνθρωποι που έζησαν από κοντά τον εφιάλτη της 23ης Ιουλίου 2018
Διεθνή

Ρουκέτες από συριακό έδαφος έπληξαν σπίτι στην Τουρκία

Από τα πυρά τραυματίστηκαν πέντε άτομα

Νοτιοκορεάτικα πυρά κατά στρατιωτικού αεροσκάφους Ρωσίας για παραβίαση

Είναι η πρώτη φορά που ρωσικό αεροσκάφος παραβίασε τον εναέριο χώρο της Νότιας Κορέας

Στη μάχη με τις φλόγες η Πορτογαλία σε μεγάλη δασική πυρκαγιά κοντά στη Λισαβόνα

Στον αγώνα κατάσβεσης βρίσκονται 1.300 πυροσβέστες με 318 οχήματα και 17 αεροσκάφη

tv news

Ο χωρισμός της Αντιγόνης πέφτει σαν κεραυνός εν αιθρία πάνω σε Βούλα και Μηνά...

Νέα ξεκαρδιστικά επεισόδια της «Μουρμούρας»! Δείτε τις περιλήψεις της εβδομάδας...
Alpha TV Κύπρου

Ο Χρήστος Φερεντίνος από την καινούρια σεζόν φέρνει τα «Πάνω Κάτω» στον Alpha!

2 παίκτες, 2 κερκίδες, 2 ομάδες, πολλά βραχιολάκια! Δήλωσε και εσύ συμμετοχή τώρα! (VIDEO)
Alpha TV Κύπρου

δείτε σήμερα

Τρί, 23/07/2019 - 09:30ΘΑ ΣΕ ΔΩ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ