Ψυχαγωγία

Kendall Jenner: "Χλευάζει" την Kylie και τα υπερβολικά μεγάλα…χείλη της (ΒΙΝΤΕΟ)

Έβαλε ροζ περούκα, επέλεξε καλλυτικά και έδειξε πως βάφεται η "βασίλισσα" του μακιγιάζ!

Η Kendall Jenner, η οποία δήλωσε σε παλαιότερες συνεντεύξεις της, πως δεν μοιάζει καθόλου με την αδερφή της Kylie, αφού αποφεύγει τα εκκεντρικά looks, έρχεται αυτή την φορά να την "κοροϊδέψει" για το έντονο μακιγιάζ και τα υπερβολικά χείλη της.

Η αδερφή των Kardashian – Jenner που δεν σταματά να μας ξαφνιάζει, προσπάθησε να μιμηθεί την Kylie ως προς τον τρόπο που βάφεται, όπως έδειξε το trailer του επόμενου επεισοδίου του ριάλιτι σόου της οικογένειας "Keeping up with the Kardashians”.

H ίδια προμηθεύτηκε αρκετά καλλυντικά από την συλλογή της αδερφή της "Κylie Cosmetics”, έβαλε την ροζ περούκα που είχε φορέσει στο παρελθόν και έβαψε τα χείλη της με τον τρόπο που μόνο αυτή ξέρει, δηλαδή στον πιο υπερβολικό βαθμό. Η απάντηση της Kylie δεν άργησε να έρθει, αφού όταν την είδε ξετρελάθηκε και της έδωσε συγχαρητήρια καθώς είχε όντως πετύχει το look.

Το νεαρό μοντέλο δεν προβληματίστηκε καθόλου εάν θα τσαλακώσει την εικόνα της, άλλωστε είναι γνωστές οι φάρσες που κάνουν οι αδερφές μεταξύ τους κατά καιρούς.

Δείτε το ξεκαρδιστικό στιγμιότυπο στο βίντεο που ακολουθεί:

Επόμενο άρθρο

Bρετανικές εκλογές: Who let the dogs out? (ΦΩΤΟ)

O Mπόρις Τζόνσον ήταν μόνο η αρχή
12/12/2019 - 22:20

ΣχετικέςΕιδήσεις

Οι Kardashians "μαλλιοτραβήχτηκαν" άγρια με μπουνιές και...κλωτσιές (ΒΙΝΤΕΟ)

Η πιο viral τηλεοπτική στιγμή ανά το παγκόσμιο είναι εδώ
03/04/2020 - 08:26

Kylie Jenner: Φωτογραφίζει τη 2χρονη κόρη της την στιγμή που κάνει μπάνιο (ΦΩΤΟ)

Το στιγμιότυπο στη μπανιέρα και η αντίδραση των αδερφών Kardashian
27/03/2020 - 08:38

Kylie Jenner - Travis Scott: Eπανασύνδεση για το αγαπητό ζευγάρι (ΦΩΤΟ)

Τα σημάδια που μαρτυρούν πως είναι ξανά μαζί και αγαπημένοι
01/03/2020 - 15:54

Κάιλι και Κένταλ Τζένερ "αποθέωσαν" την...Σκορδά στο Instagram τους(ΦΩΤΟ)

Ανάρτησαν φωτογραφία με την ξανθιά παρουσιάστρια και εξέφρασαν την αγάπη τους
18/01/2020 - 10:11

Κάιλι Τζένερ: Ποζάρει... γυμνή δίπλα στον σύντροφό της και προκαλεί!(ΦΩΤΟ)

Η φωτογραφία που ανάρτησε στα social media και ο έρωτας
12/09/2019 - 09:59

Μεθυσμένες η Κάιλι Τζένερ και η...Καρντάσιαν(ΒΙΝΤΕΟ)

Οι δύο αδερφές είχαν διπλό λόγο να γιορτάσουν
09/08/2019 - 15:44

περισσότερες ειδήσεις

Κύπρος

Ξέφυγε η χρήση των πυροτεχνημάτων...Τεράστιοι οι κίνδυνοι που ελλοχεύουν (VID)

Τι δηλώνει η Αστυνομία για το φαινόμενο που λαμβάνει όλο και μεγαλύτερες διαστάσεις

500 πακέτα αναχωρούν για την αιμορραγούσα Βηρυτό με ειδικές πτήσεις της ΚΔ (VID)

Το τεράστιο κύμα αγάπης και προσφοράς στον λυγισμένο Λίβανο συνεχίζει ακατάπαυστα

Σειρές με άδειες ξαπλώστρες στο Μακένζυ λόγω... λυμάτων (ΒΙΝΤΕΟ)

Η παραλία έχει «σφραγιστεί» με κόκκινες κορδέλες και η είσοδος στο κοινό απαγορεύεται
Ελλάδα

204 νέα κρούσματα και 5 θάνατοι καταγράφηκαν σ' ένα 24ωρο στην Ελλάδα

Παραμένει τριψήφιος ο αριθμός των νέων περιστατικών

Εκτάκτως στο Μαξίμου oι Υπουργοί Εξωτερικών και Άμυνας και ο Αρχηγός ΓΕΕΘΑ

Εντείνεται η διπλωματική κινητικότητα για αναχαίτιση των τουρκικών προκλήσεων στο Αιγαίο

Τηλεφώνησε πρώτα στον Ερντογάν και μετά στον Μητσοτάκη η Άγκελα Μέρκελ

Ο Έλληνας Πρωθυπουργός ενημέρωσε την Γερμανίδα Καγκελάριο για την τουρκική προκλητικότητα
Διεθνή

Χάος στο Μινσκ: 2 νεκροί και 250 τραυματίες στις βίαιες συγκρούσεις (ΒΙΝΤΕΟ)

Εκτός ελέγχου μαίνονται οι αντικυβερνητικές διαδηλώσεις στη Λευκορωσία

Ευθύνες επί ερειπίων: Ενώπιον Εισαγγελέα πρώην και νυν Υπουργοί Λιβάνου (ΒΙΝΤΕΟ)

Η Βηρυτός εξακολουθεί να θυμίζει εμπόλεμη ζώνη με την οργή του λαού να ξεχειλίζει

tv news

Οι κορυφαίες στιγμές του 1ου κύκλου μέσα από 5 συναρπαστικές τηλεταινίες

«8 Λέξεις» Μια συναρπαστική ιστορία αγάπης γεμάτη διλήμματα, μυστικά και αποκαλύψεις...
Alpha TV Κύπρου

Ο Γιώργος Τσούλης κάνει τη μαγειρική, διασκέδαση καθημερινά στον Alpha Κύπρου!

Έρχεται να αποδείξει ότι όλοι μπορούν να τα καταφέρουν στην...κουζίνα!
Alpha TV Κύπρου

δείτε σήμερα

Παρ, 14/08/2020 - 01:00ΥΠΕΡΟΧΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ