Ψυχαγωγία

Κλάψαμε! Ο Λούης κάνει το "It's amazing... it's fantastic" του Τρύφωνα(ΒΙΝΤΕΟ)

"Ιt's amazing...ouuu....Fantastic" 

Είναι το απόλυτο ελληνικό και κυπριακό viral, του Τρύφωνα Σαμαρά από τις μαγευτικές Μαλδίβες, καθώς έτρεχε στις μαγευτικές παραλίες και με τον υπέρμετρο ενθουσιασμό του κατάφερε να συζητιέται παντού.

Ο Λούης Πατσαλίδης, αντέγραψε την εν λόγω σκηνή αλλά δεν ήθελε να την προβάλλει στην εκπομπή του. Εν αντιθέσει όμως με τους συνεργάτες του, που φρόντισαν ενώ δεν το γνώριζε να το παίξουν εν ώρα της εκπομπής.

Δείτε το σχετικό βίντεο και την αντίδραση του stand up comedian 

 

Επόμενο άρθρο

Παντρεύτηκε συνεργάτης της Χριστιάνας Αριστοτέλους και φεύγει για Μπαλί (ΒΙΝΤΕΟ)

Το ταξίδι του μέλιτος στο Μπαλί και η απουσία από την εκπομπή
01/06/2019 - 13:31

ΣχετικέςΕιδήσεις

Θα κλάψετε από τα γέλια! Ο Λούης τρολάρει τον... "Πιο αδύναμο κρίκο" (ΒΙΝΤΕΟ)

Τα κρύα ανέκδοτα, η πρωτεύουσα της Μυκόνου και η απάντηση που δεν βγάζει νόημα
12/10/2019 - 16:26

Το... πουλί του Μαρτά και οι ξεκαρδιστικές ατάκες στο "Λούης Night Show"(BINTEO)

Δείτε το trailer του νέου επεισοδίου που θα προβληθεί απόψε στις 21:15 στον Alpha Κύπρου
11/10/2019 - 13:42

Ο Λούης Πατσαλίδης επιστρέφει και είναι ...«Έξω φρενών»(ΒΙΝΤΕΟ0

Η παράσταση του χειμώνα είναι γεγονός και...τρέξτε να προλάβετε
07/10/2019 - 18:16

Όταν η Μιμή Ντενίση έγινε...καθαρίστρια για χάρη του Τάσου Τρύφωνος(ΒΙΝΤΕΟ)

Η αποκάλυψη και το απίστευτο τρολ του Λούη Πατσαλίδη
05/10/2019 - 13:04

Aυτά είναι τα πιο...παράλογα ρουσφέτια που ζήτησαν στους Κύπριους πολιτικούς

Το τρολ του Λούη, οι προξενήτρες, τα 10.000 ευρώ και η διαδήλωση για τα μάγια
05/10/2019 - 12:25

Λ.Πατσαλίδης: Τα τηλεφωνήματα από πολιτικούς,η ενόχληση και τα "παράπονα" τους

Όσα αποκάλυψε ο γνωστός stand up comedian στην εκπομπή "Alpha Καλημέρα"
04/10/2019 - 09:45

περισσότερες ειδήσεις

Κύπρος

Τον πήγαν στο Νοσοκομείο με μαχαιριές στην κοιλιά

Καταζητείται γνωστός του που φέρεται να εμπλέκεται στην υπόθεση

Nαυτική άσκηση Κύπρου-Γαλλίας με τη συμμετοχή δύο γαλλικών φρετάτων και ΟΥΚάδων

Ισχυρό μήνυμα συνεργασίας έστειλαν Λευκωσία και Παρίσι

LIVE: Φόβοι ότι το ISIS θα ανακτήσει τη δύναμή του στη Συρία

Συμμαχούν Άσαντ και Κούρδοι ενάντια στα τουρκικά στρατεύματα και εντείνουν την ανησυχία
Ελλάδα

Γίνε ο ήρωας του 18μηνου Παναγιώτη-Ραφαήλ (ΒΙΝΤΕΟ)

Πάσχει από τη νόσο της νωτιαίας μυϊκής ατροφίας τύπου 1, που πάσχει και ο μικρός Αντώνης

Αθήνα: Χημικά και κρότου λάμψης χρησιμοποίησε σε φοιτητές η ΕΛ.ΑΣ

Διαδηλωτές χτύπησαν με τα κοντάρια τους τις κλούβες της Αστυνομίας

Η κραυγή αγωνίας της μητέρας του μικρού Παναγιώτη Ραφαήλ (ΒΙΝΤΕΟ)

Μιλά στον Alpha για τον αγώνα να συγκεντρωθεί το ποσό και να μεταβεί το παιδί στην Αμερική
Διεθνή

Όταν ο Μάρτιν Λούθερ Κινγκ "είχε ένα όνειρο" και έμεινε στην ιστορία (ΒΙΝΤΕΟ)

Η ιστορική ομιλία του 55 χρόνια, όταν βραβεύθηκε με το Βραβείο Νόμπελ Ειρήνης

"Σφαγή" αμάχων, αλλεπάλληλοι βομβαρδισμοί και δραπετεύσεις τζιχαντιστών

Με αίμα βάφτηκε και η πέμπτη ημέρα της "Ειρηνικής Άνοιξης" στη Συρία

Χτύπησαν κομβόι με δημοσιογράφους στη Συρία (ΒΙΝΤΕΟ)

«Σφαγή» αμάχων με 26 νεκρούς κατά την πέμπτη ημέρα της τουρκικής εισβολής

tv news

Ο καιρός που Οδυσσέας και Ηλιάνα πρέπει να επιστρέψουν στην Ελλάδα πλησιάζει..

Το ζευγάρι φοβάται... «8 Λέξεις» Δείτε στα νέα διπλά επεισόδια της εβδομάδας
Alpha TV Κύπρου

Ο Μάξιμος μαθαίνει από την Αλεξία ότι οι γονείς τους είχαν ερωτική σχέση...

Δείτε αυτή την εβδομάδα στα νέα επεισόδια της σειράς «Αστέρια Στην Άμμο» στον Alpha Κύπρου
Alpha TV Κύπρου

δείτε σήμερα

Δευ, 14/10/2019 - 09:30ΓΥΝΑΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ