Ψυχαγωγία

Kylie Jenner: Το αστρονομικό ποσό που λαμβάνει με κάθε της ανάρτηση!

Οι αδερφές Kardashian είναι από τις πιο ακριβοπληρωμένες περσόνες. Για κάθε τι που κάνουν στην ζωή τους πληρώνονται αδρά, πόσο μάλλον για τα social media τους...

Η D'Marie Analytics, εταιρεία που παρακολουθεί τους αριθμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ανέφερε πως η 20χρονη Κάιλι έχει πλέον μια «αξία άνω του ενός εκατομμυρίου δολαρίων ανά δημοσίευση στο χαρτοφυλάκιό της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, που περιλαμβάνει πάνω από 137 εκατομμύρια οπαδούς σε πλατφόρμες όπως τα Instagram, Facebook, Snapchat και Twitter.

ΚΚ

Το ίδιο ποσό και ίσως παραπάνω, λαμβάνουν και οι υπόλοιπες αδερφές οι οποίες "πουλούν" την ζωή τους με χρυσές απολαβές μιας και οι θαυμαστές τους είναι εκατομμύρια ανά τον κόσμο!

Επόμενο άρθρο

ΣχετικέςΕιδήσεις

Κάιλι Τζένερ: Το απίστευτο ποσό που ξόδεψε για... delivery!

Μέσα σε έναν χρόνο ξόδεψε πολλές χιλιάδες δολάρια...
04/02/2019 - 13:51

Η Kάιλι Τζένερ θα ξοδέψει... εκατομμύρια για τα πρώτα γενέθλια της κόρης της!

Οι προετοιμασίες για το πάρτι ξεκίνησαν πριν από... έξι μήνες!
19/01/2019 - 16:43

H Αριστοτέλους "απαντά" στην Kylie Jenner και στο πιο...δημοφιλές αυγό(ΦΩΤΟ)

Το...πράσινο αυγό και η υπόσχεση που έδωσε στους τηλεθεατές της
15/01/2019 - 09:42

Αυτός είναι ο λόγος που η Κάιλι και η Κένταλ Τζέννερ μισιούνται!

Η αφορμή για να χαλάσουν οι σχέσεις τους και ο ανταγωνισμός...
14/01/2019 - 14:13

Η Khloe Kardashian έγινε ίδια η… Kylie Jenner! (ΦΩΤΟ)

Οι αισθητικές επεμβάσεις και η μεγάλη ομοιότητα μεταξύ τους
11/01/2019 - 16:10

Αυτή είναι η φωτογραφία που σάρωσε στο Instagram τo 2018!

Δείτε σε ποιον ανήκει και ποια είναι η φωτογραφία που μάζεψε τα περισσότερα likes
28/12/2018 - 11:30

περισσότερες ειδήσεις

Κύπρος

Ο 45χρονος Άγγελος ελλείπει από το χώρο διαμονής του στη Λευκωσία

Τη βοήθεια του κοινού για τον εντοπισμό του ζητά η Αστυνομία

Ώρες αγωνίας για τον 20χρονο Λάμπη (ΦΩΤΟ)

Δείτε τη φωτογραφία του και βοηθήστε την Αστυνομία να εντοπίσει τα ίχνη του

Παράταση ζωής για τα περίφημα "Παλάτια" της Αγίας Νάπας (ΒΙΝΤΕΟ&ΦΩΤΟ)

Κίνδυνος κατάρρευσης για το πολυφωτογραφημένο αξιοθέατο του τουριστικού θερέτρου
Ελλάδα

Σε κρίσιμη κατάσταση αγοράκι που κάηκε με βραστό νερό στον Ασπρόπυργο

Έριξε πάνω του κατσαρόλα με νερό ενώ βρισκόταν υπό την επιμέλεια φίλης της μητέρας του

Δεν αποκλείει "θερμό επεισόδιο" με την Τουρκία ο Έλληνας Υπουργός Άμυνας

Σε πλήρη συντονισμό Αθήνα και Λευκωσία για αναχαίτιση των απειλών της 'Αγκυρας

Αίσιο τέλος στην εξαφάνιση 20χρονου φοιτητή στην Κρήτη (ΦΩΤΟ)

Εντοπίστηκε μετά από δυο μέρες σε αγροτική τοποθεσία του Καβροχωρίου στο Ηράκλειο
Διεθνή

Εκτός της κούρσας διαδοχής της Τερέζα Μέι ο Σατζίντ Τζαβίντ

Ο Μπόρις Τζόνσον συνεχίζει να είναι το φαβορί για την πρωθυπουργία της Βρετανίας

Το νησί της Νορβηγίας που θέλει να καταργήσει το χρόνο

Εκεί που η ώρα δεν έχει καμία σημασία, ακόμα και τα ξημερώματα

Οι ΗΠΑ επιβεβαιώνουν την κατάρριψη αμερικανικού drone από ιρανικό βλήμα

Μετά τον Κόλπο του Ομάν, νέο περιστατικό στο Στενό του Ορμούζ

tv news

Ο Ορφέας παραφυλάει μέσα στο ιατρείο της Μίνας με σκοπό να της επιτεθεί...

Ο κλοιός γύρω από τη Μαργκώ στενεύει... «To Τατουάζ» Πέμπτη: Νέο Επεισόδιο στον Alpha
Alpha TV Κύπρου

Η Μελίτη το σκάει και η Λίλιαν τη βρίσκει! Η Μαρίνα είναι πλέον αποφασισμένη...

Θα πάει στο αστυνομικό τμήμα να ομολογήσει; «Γυναίκα Χωρίς Όνομα» Πέμπτη:Νέο Επεισόδιο
Alpha TV Κύπρου

δείτε σήμερα

Πέμ, 20/06/2019 - 17:40DEAL