Ψυχαγωγία

O Τρύφωνας Σαμαράς έκανε το... "It's amazing" τραγούδι! (ΒΙΝΤΕΟ)

Η ατάκα που έγινε viral και έγινε αφορμή για να "γεμίσουν" τα κοινωνικά δίκτυα με τα σχετικά βίντεο τώρα γίνεται τραγούδι!

Το βίντεο που δημοσίευσε ο Τρύφωνας Σαμαράς από το ταξίδι του στις Μαλδίβες με την ατάκα "It's amazing" μέσα σε μόλις λίγες ώρες έγινε viral και μετά τον "χαμό" που προκάλεσε, ο γνωστός κομμωτής αποφάσισε να βγάλει σχετικό τραγούδι. 

To τραγούδι είναι έτοιμο και ο Τρύφωνας ανέβασε το teaser στον προσωπικό του λογαριασμό στο instagram γράφοντας:

"Αγάπες μου! Η στιγμή που περιμένατε έρχεται. Το αγαπημένο μου τραγούδι, το ολόδικό μου #itsamazing...it's fantastic του ταλαντούχου φίλου μου @arionas_official. Και το τραγουδώ εγώ...Πάρτε μια πρώτη γεύση"

Δείτε το teaser:

Επόμενο άρθρο

ΣχετικέςΕιδήσεις

Ο Λούης τρολάρει το video clip "It's amazing-It's fantastic" του Τρύφωνα Σαμαρά!

Ο γνωστός stand up comedian χαρίζει άφθονες στιγμές γέλιου
29/06/2019 - 15:41

Κλάψαμε! Ο Λούης κάνει το "It's amazing... it's fantastic" του Τρύφωνα(ΒΙΝΤΕΟ)

Το βίντεο που δεν περίμενε ο Πατσαλίδης να παίξει on air
01/06/2019 - 13:53

Τρύφωνας Σαμαράς: "Κι αν απαντήσω «ναι», ότι είμαι γκέι, τι θα γίνει;"

Όσα δήλωσε ο γνωστός κομμωτής για την προσωπική του ζωή...
10/01/2019 - 09:46

Τ. Σαμαράς: Από το αρχαίο θέατρο και τις Εκκλησιάζουσες στον....Οικονομόπουλο

Έκαστος στο είδος του και ο Σαμαράς στις ....περούκες!
30/05/2018 - 11:43

Τρύφωνας Σαμαράς: "Έπαιρνα χιλιάδες ευρώ για να κάνω ένα χτένισμα"

Η αποκάλυψη του γνωστού κομμωτή για τις απολαβές του, που άφησε άφωνους άπαντες γύρω του
09/02/2018 - 15:51

περισσότερες ειδήσεις

Κύπρος

"Βούλιαξε" η Ανθούπολη από τις σφοδρές βροχοπτώσεις (ΒΙΝΤΕΟ)

Αναστάτωση στους κατοίκους προκάλεσε το πέρασμα ανεμοστρόβιλου

Έγραψαν με λευκή μπογιά ονόματα κατεχόμενων Δήμων και χωριών στα ΑΜΧ-30Β2 (ΦΩΤΟ)

Συμμετείχαν στην διακλαδική άσκηση της Εθνικής Φρουράς "Ασημένιο Βέλος"

"Λέμε στα παιδιά να μην μιλούν σε αγνώστους, αλλά οι γνωστοί είναι ο κίνδυνος"

Ο εγκληματολόγος Ανδρέας Καπαρδής αναλύει το προφίλ των παιδεραστών και τη δράση τους
Ελλάδα

Αντιεξουσιαστές "μπούκαραν" στο τουρκικό προξενείο στη Θεσσαλονίκη (ΒΙΝΤΕΟ)

Εισέβαλαν στο προαύλιο εις ένδειξη διαμαρτυρίας για την εισβολή στη Συρία

Τσίπρας σε Γιούνκερ: Να εφαρμοστούν οι κυρώσεις κατά της Τουρκίας για ΑΟΖ

Έθεσε και το θέμα των ενταξιακών διαπραγματεύσεων της Βόρειας Μακεδονίας

Χανιά: Στην εντατική τετράχρονο κοριτσάκι μετά από πτώση

Οι ιατροί θεωρούν πως οι επόμενες ώρες θα είναι κρίσιμες για την πορεία της υγείας του
Διεθνή

Κατέβηκε το μεγαλύτερο site παιδικής πορνογραφίας στο "σκοτεινό διαδίκτυο"

Χειροπέδες στον διαχειριστή και σε 337 χρήστες της ιστοσελίδας σε όλο τον κόσμο

Βαρκελώνη: Τρίτη νύχτα συγκρούσεων μεταξύ διαδηλωτών και Αστυνομίας

Διχασμένοι οι Kαταλανοί από την καταδίκη σε ποινές φυλάκισης 12 αυτονομιστών πολιτικών

Συμφωνία Λονδίνου-Βρυξελλών για το Brexit

Στη Βουλή των Κοινοτήτων το "μπαλάκι" - Η άνοδος της στερλίνας και οι πρώτες αντιδράσεις

tv news

Ο καιρός που Οδυσσέας και Ηλιάνα πρέπει να επιστρέψουν στην Ελλάδα πλησιάζει..

Το ζευγάρι φοβάται... «8 Λέξεις» Δείτε στα νέα διπλά επεισόδια της εβδομάδας
Alpha TV Κύπρου

Ο Μάξιμος μαθαίνει από την Αλεξία ότι οι γονείς τους είχαν ερωτική σχέση...

Δείτε αυτή την εβδομάδα στα νέα επεισόδια της σειράς «Αστέρια Στην Άμμο» στον Alpha Κύπρου
Alpha TV Κύπρου

δείτε σήμερα

Πέμ, 17/10/2019 - 17:30ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ