Ψυχαγωγία

Σίσσυ Χρηστίδου: Οι σειρήνες πολέμου στο Ισραήλ και το συγκλονιστικό μήνυμα της

Στο Ισραήλ ταξίδεψε η Σίσσυ Χρηστίδου μαζί με τον μεγαλύτερο γιο της, Φίλιππο Ραφαήλ, με το ταξίδι τους όμως να μην έχει και την καλύτερη κατάληξη. 

Η γνωστή παρουσιάστρια με ανάρτηση της στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, μίλησε για τον κίνδυνο που έζησε μαζί με το παιδί της όταν άκουσε τις σειρήνες πολέμου. Μαζί με τον Φίλιππο Ραφαήλ, επέστρεψαν χθες στην Ελλάδα και αφού ένιωσε "ασφαλής" μοιράστηκε τις σκέψεις της μετά από όσα ένιωσε με τους διαδικτυακούς της φίλους.

Γυρνώντας στην Ελλάδα, στο σπιτάκι μου, καθησυχασμένη και ασφαλής, επέτρεψα στον εαυτό μου να νιώσει τύψεις. (Αφού φυσικά σιγουρεύτηκα ότι δεν κινδυνεύει το παιδί μου και εγώ πια, άπλωσα τα πόδια μου στο τραπεζάκι του σαλονιού, πίνοντας ένα ποτήρι κρασί.. Μμμ... εξαιρετικό!) Τι λέγαμε;
Α ναι! Τύψεις.. για το είδος στο οποίο ανήκω. Το ανθρώπινο. Και θλίψη για τον όμορφο τόπο που άφησα πίσω μου, τρομοκρατημένο απέναντι στη φωτιά του μίσους... (Ας μην θυμηθώ τους γείτονες του, τριγύρω, που καίγονται από καιρό. Άπαπα νυχτιάτικα...)
Τι μας συμβαίνει; Τι το αρχίζει όλο αυτό και τι θα μπορούσε να το πάψει..; Ποιος το διαλέγει; Πέρα από πεποιθήσεις, κληρονομιές και σύνορα... Πως ξεκινάει τόσο μίσος την ύπαρξη του;
Πως πραγματικά γεννιέται η ασυνειδητότητα του να αφαιρείς μια ζωή... δύο, τρεις, χιλιάδες ζωές...
Και εκεί, μέσα από την ασφάλεια της ειρηνικής άνεσης που μου προσφέρει η χώρα στην οποία είχα την τύχη να γεννηθώ, για άλλη μια φορά δεν έκανα απολύτως τίποτα και άλλαξα πλευρό. Και σκέφτηκα για λίγο -για ένα μόνο λεπτό- πως ίσως από όλους αυτούς τους ατρόμητους ηγέτες, τους θυμωμένους τρομοκράτες, τους φοβισμένους ρατσιστές και τους ορκισμένους εκδικητές- πιο πολύ φταίω εγώ. Και το ηχηρό μου τίποτα... «Και τι να κάνεις δηλαδή;» θα μου πεις...
Ναι μωρέ.. κ γώ αυτό μου είπα...
Καληνύχτα Ελλάδα. Κοιμήσου. Είσαι ασφαλής για την ώρα..
Τουλάχιστον από αυτό το είδος του μίσους.. γιατί από άλλα έχεις και εσύ μπόλικο...
Καληνύχτα και όνειρα γλυκά μέσα στα ζεστά μας παπλωματάκια...

 

Επόμενο άρθρο

Ο Αντώνης Κανάκης έγινε μπαμπάς για δεύτερη φορά!

Σε πελάγη ευτυχίας ο παρουσιαστής και η σύντροφός του
14/11/2019 - 10:53

ΣχετικέςΕιδήσεις

Υπουργός Ενέργειας Ισραήλ: Απολύτως βιώσιμο έργο ο αγωγός East Med

«Τα νησιά έχουν ΑΟΖ και υφαλοκρηπίδα», δήλωσε Αμερικανός αξιωματούχος
03/06/2020 - 09:42

Τηλεφωνική επικοινωνία Χριστοδουλίδη με νέο ΥΠΕΞ του Ισραήλ

Συμφώνησαν για τη σημασία του Τριμερούς μηχανισμού συνεργασίας Ισραήλ-Ελλάδας-Κύπρου
25/05/2020 - 12:48

"Με το κεφάλι ψηλά" στο εδώλιο του κατηγορουμένου ο Βενιαμίν Νετανιάχου (ΒΙΝΤΕΟ)

Δεν παρέλειψε να κάνει λόγο για γελοιότητες και σκευωρίες
24/05/2020 - 21:46

Αρχίζει η δίκη του Βενιαμίν Νετανιάχου για διαφθορά

Ο πρώτος πρωθυπουργός στην ιστορία της χώρας που θα αντιμετωπίσει ποινικές κατηγορίες
24/05/2020 - 08:53

Οι καφετέριες η πρώτη επιλογή των Ιταλών μετά την καραντίνα (ΒΙΝΤΕΟ)

Σε επαναλειτουργία βρίσκονται και τα μουσεία στη Ρώμη - Η κατάσταση σε Ισπανία και Ισραήλ
20/05/2020 - 22:10

περισσότερες ειδήσεις

Κύπρος

Aυτές είναι οι ημερομηνίες για άρση των περιοριστικών μέτρων στις συναθροίσεις

Οι τρείς φάσεις και ο μέγιστος αριθμός προσώπων σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους

ΦΩΤΟ: Με μάσκες, γάντια και αποστάσεις από σήμερα οι κούρσες στον Ιππόδρόμο

Επανήρχισαν οι αγώνες χωρίς θεατές και με μέτρα ασφάλειας για εργαζόμενους και ιδιοκτήτες

Η 33χρονη Lilube καταζητείται από την Αστυνομία για κλοπή από κατοικία

Ζητούν τη συνδρομή των πολιτών οι Αρχές για εντοπισμό της γυναίκας από την Ινδία
Ελλάδα

"Έφυγε" από τη ζωή η Αμαλία Μεγαπάνου, πρώην σύζυγος του Κωνσταντίνου Καραμανλή

Οι "διαφορετικοί κόσμοι" της ταλαντούχας συγγραφέως και του Έλληνα Πρωθυπουργού

Tραγωδία στη Βούλα: Νεκρή γυναίκα από πυρκαγιά σε διαμέρισμα στην οδό Σερρών

Μεγάλη επιχείρηση της Πυροσβεστικής για απεγκλωβισμό τεσσάρων προσώπων
Διεθνή

Ένας νεκρός από τη φονική πυρκαγιά σε νοσοκομείο στην Αγία Πετρούπολη (ΦΩΤΟ)

Η φωτιά εκδηλώθηκε στα κλινοσκεπάσματα ενός ασθενή, σύμφωνα με τις Αρχές

Ισχυρή σεισμική δόνηση 6,8 Ρίχτερ στη Χιλή

Ταρακουνήθηκε η περιοχή Αντοφαγάστα στην Κεντρική Χιλή

Στην Τουρκία μεταβαίνει αύριο ο Πρωθυπουργός της Λιβύης

Τι θα περιλαμβάνει η ατζέντα της συνάντησή του με τον Τούρκο Πρόεδρο

tv news

Η Κάτια συλλαμβάνεται για το φόνο του Νίκου κι ο Αστυνόμος την ανακρίνει...

«Γυναίκα Χωρίς Όνομα» Δείτε στα νέα συγκλονιστικά επεισόδια της εβδομάδας
Alpha TV Κύπρου

Έξι μήνες πριν το ατύχημα, ο Χρήστος έρχεται αντιμέτωπος με ένα δικαστικό θέμα..

«Έρωτας Μετά» Δείτε τις εξελίξεις στα νέα συγκλονιστικά επεισόδια της εβδομάδας εδώ!
Alpha TV Κύπρου

δείτε σήμερα

Τετ, 03/06/2020 - 17:40DEAL