Το γλυπτό «ισορροπία» που φιλοτέχνησε ο γλύπτης Φίλλιπος Γιαπάνης, με ισχυρούς συμβολισμούς για το ρόλο της μάνας στην οικογένεια, έκλεψαν από το πάρκο γλυπτικής που διατηρεί στη Φασούλα της Λεμεσού.
Μιλώντας στην εκπομπή Alpha Καλημέρα ο γλύπτης Φίλιππος Γιαπάνης εκφράζει την πεποίθηση ότι δεν έκλεψαν το γλυπτό λόγω του υλικού του, καθώς στο χώρο υπήρχαν άλλα οκτώ γλυπτά, το ένα δίπλα στο άλλο.
Διαβάστε επίσης: ΦΩΤΟ: Έκλεψαν γλυπτό από τον Φίλιππο Γιαπάνη, δίνει αμοιβή €5,000 ο γνωστός καλλιτέχνης
Όπως αναφέρει, το βράδυ της Παρασκευής τελείωσε την οξείδωση του γλυπτού, το πρωί του Σαββάτου μετέβηκε στη Λευκωσία κι επέστρεψε το απόγευμα, την Κυριακή συνέχισε τις εργασίες στα γλυπτά, σημειώνοντας ότι τα γλυπτά ήταν εκεί και αυτός που πήρε το ένα θα μπορούσε να έπαιρνε και τα υπόλοιπα αν το κίνητρο ήταν η πώληση του υλικού.
«Ονομάζεται ισορροπία, είναι μια μάνα, δεξιά και αριστερά υπάρχουν τα δύο παιδιά, είναι η μητέρα που διατηρεί την ισορροπία μέσα στην οικογένεια.»
Ο κ. Γιαπάνης αναφέρει ότι από το σύστημα παρακολούθησης εξασφάλισε εικόνες των δραστών και πρόκειται σήμερα, σε συνεργασία με την εταιρεία που διαχειρίζεται το σύστημα να προσπαθήσει να εξασφαλίσει και τους αριθμούς εγγραφής του οχήματος που χρησιμοποίησαν, στοιχεία τα οποία προτίθεται να καταθέσει στην Αστυνομία και να υποβάλει επίσημη καταγγελία με σκοπό τον εντοπισμό τους.
«Θα κάνω τα πάντα, γιατί είναι κατάντημα να μπαίνει ο άλλος στο χώρο σου. Είναι η ψυχή μου.»
Επισημαίνει ότι το πάρκο γλυπτικής το δημιούργησε για να θυμίζει προσφυγιά και όχι για την πλάκα του ή για να λέει ότι είναι καλλιτέχνης.
Σημειώνεται ότι ο κ. Γιαπάνης απευθύνει δημόσια έκκληση προς οποιονδήποτε γνωρίζει κάτι, προσφέροντας μάλιστα το χρηματικό ποσό των 5.000 ευρώ ως αμοιβή για πληροφορίες που θα οδηγήσουν στον εντοπισμό του έργου.



