Ολοκληρώθηκε η τοποθέτηση των φώτων τροχαίας και των διαβάσεων πεζών στην λεωφόρο Ελλάδος στην Αραδίππου, μετά από τέσσερις μήνες εργασιών.
Στο σημείο βρέθηκε η δημοσιογράφος Ελένη Φανάρη με την κάμερα της εκπομπής Alpha Καλημέρα, όπου και συνομίλησε με τον Δήμαρχο Αραδίππου.
Τα έργα υλοποιήθηκαν με έξοδα και πρωτοβουλία του Δήμου, με τον κ. Χριστόδουλο Πάρτου να σημειώνει πως «μετά από πάρα πολλές πιέσεις πήραμε τις εγκρίσεις από όλα τμήματα, καταφέραμε να κάνουμε σε χρόνο ρεκόρ, σε τέσσερις μήνες κατασκευάστηκε αυτός ο χώρος».
Πρόκειται για ένα δρόμο, όπου συνέβαιναν αρκετά τροχαία ατυχήματα, με τον Δήμαρχο να επισημαίνει πως είναι ευτύχημα που τα έργα ολοκληρώθηκαν προτού να συμβεί κάποιο θανατηφόρο δυστύχημα.
Διευκρίνισε παράλληλα, πως πρόκειται για φώτα τροχαίας και όχι για κάμερες τροχαίας.
Σημειώνεται ότι από την Τρίτη 23 Ιουνίου, τέθηκε σε λειτουργία η φωτοελεγχόμενη διασταύρωση της Λεωφόρου Ελλάδος με τις οδούς Ιβύκου και Σεργίου και Βάκχου.
Οι φωτοελεγχόμενες διασταυρώσεις της Λεωφόρου Ελλάδος με την οδό Γεωργίου Θεοτοκά και της Λεωφόρου Ελλάδος με την οδό Ιάκωβου Πατάτσου, θα τεθούν σε λειτουργία μέσα στις επόμενες λίγες ημέρες, με την ολοκλήρωση των τελικών τεχνικών δοκιμών και ρυθμίσεων.



