Για τους σχεδιασμούς του Υπουργείου Μεταφορών να εγκαταστήσει σύστημα καμερών με τεχνολογία ΑΙ για καταγραφή οδηγών που παραβιάζουν τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, ενημερώθηκαν τα μέλη της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Μεταφορών που συνεδρίασαν χθες για πρώτη φορά υπό τη νέα τους σύνθεση, μετά τις εκλογές για την ανάδειξη Βουλής των Αντιπροσώπων.
Σύμφωνα με τις εξηγήσεις που ακούστηκαν στη Βουλή, το νέο σύστημα καταγραφής στους κυπριακούς δρόμους θα στοχεύει στον έλεγχο του ορίου ταχύτητας, παραβίαση κόκκινου σηματοδότη, χρήση ζώνης ασφαλείας και χρήση κινητού τηλεφώνου.
Το μέλος της Επιτροπής και βουλευτής ΔΗΣΥ Χαράλαμπος Πάζαρος είπε στην εκπομπή Alpha Καλημέρα ότι επιπρόσθετα, προγραμματίζεται η εγκατάσταση καμερών στις εισόδους και εξόδους των αυτοκινητοδρόμων, που θα υπολογίζουν τον χρόνο που χρειάζεται ένας οδηγός για να διανύσει συγκεκριμένη απόσταση.
«Μπορεί ένας να τρέχει με 200 χιλιόμετρα και να σταματήσει σε ένα φούρνο να πάρει φαγητό, να κάνει 7-8 λεπτά και να φτάσει στην ώρα του.»
Ο κύριος Πάζαρος σημείωσε την ανάγκη προστασίας του δημοσίου χρήματος και τόνισε ότι το κράτος δεν πρέπει να μετατραπεί σε εισπράκτορα προστίμων.



