Η Μπέττυ Μαγγίρα ανήκει πλέον και επίσημα στο δυναμικό της νέας σεζόν του GNTM, αναλαμβάνοντας τη θέση της στην κριτική επιτροπή.
Το βράδυ της Δευτέρας 22 Ιουνίου, ο Άγγελος Μπράτης δημοσίευσε μία selfie στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram στην οποία απεικονίζεται ο ίδιος με τον Λάκη Γαβαλά και την Μπέττυ Μαγγίρα να ποζάρουν στον φακό.
Advertisement



