Ψυχαγωγία

Μαγική στιγμή των... Όσκαρ! Lady Gaga και Μπράντλεϊ Κούπερ τραγουδούν το Shallow

Το τραγούδι «Shallow» κέρδισε το Όσκαρ Καλύτερου Τραγουδιού για την ταινία «Ένα Αστέρι Γεννιέται» (A stari is born).   Αυτό είναι το πρώτο βραβείο Όσκαρ για τη Lady Gaga, η οποία συγκινημένη παρέλαβε το χρυσό αγαλματίδιο και άρχιζε να κλαίει. Η ίδια έστειλε το δικό της μήνυμα:

«Έχω δουλέψει πολύ σκληρά σε όλη μου τη ζωή. Δεν είναι μόνο η νίκη, αλλά το όνειρο, το να μην τα παρατάς, το να σηκώνεσαι όρθιος, όσες φορές κι αν σε απορρίψουν. Μην το βάζετε κάτω αν έχετε ένα όνειρο, αν έχετε πάθος δουλέψτε σκληρά»

Μαγική στιγμή της βραδιάς όταν η Lady Gaga μαζί με τον Bradley Cooper ερμήνευσαν μαζί το «Shallow» στην σκηνή με τη συνοδεία πιάνου και αποθεώθηκαν από το κοινό.

Δείτε την ξεχωριστή στιγμή της βραδιάς 

Επόμενο άρθρο

Συγκίνηση! Δείτε την στιγμή που η Ολίβια Κόλμαν κερδίζει το Όσκαρ(ΒΙΝΤΕΟ)

Δάκρυα, άγχος, συγνώμη και το μεγάλο ευχαριστώ στον Γιώργο Λάνθιμο
25/02/2019 - 07:43

ΣχετικέςΕιδήσεις

Lady Gaga: Την ρώτησαν που είναι ο Bradley Cooper και αυτή τους... έβρισε!

Το περιστατικό που εκνεύρισε την τραγουδίστρια και η απάντηση της
11/06/2019 - 09:02

Όσκαρ Μόδας: Το στριπτίζ της Lady Gaga και ο πολυέλαιος-Katy Perry(ΒΙΝΤΕΟ&ΦΩΤΟ)

Όλα όσα έγιναν στο Met Gala και οι ...εκκεντρικές εμφανίσεις
07/05/2019 - 11:50

Αντίο...Cooper! Αυτός είναι ο νέος έρωτας για την Lady Gaga! (ΦΩΤΟ)

Διάσημος, γοητευτικός και ακαταμάχητος ο άνδρας που φέρεται να την κέρδισε
22/03/2019 - 13:01

Η Lady Gaga απαντά στις φήμες: ''Ναι είμαι έγκυος'' (ΦΩΤΟ)

Η ανάρτηση της τραγουδίστριας και η ειρωνική απάντηση στα δημοσιεύματα
14/03/2019 - 11:37

"Ξέπσασε" στα social media - Η Irina Shayk διέγραψε τη Lady Gaga στο Instagram

Τελικά όπου υπάρχει καπνός... υπάρχει και φωτια!
28/02/2019 - 11:33

περισσότερες ειδήσεις

Κύπρος

Πάφος: Αίσιος τέλος στην επιχείρηση διάσωσης άνδρα που έπεσε σε χαράδρα

Ανασύρθηκε τραυματισμένος από γκρεμό στην περιοχή λουτρών της Αφροδίτης

Επιχείρηση διάσωσης άνδρα που έπεσε σε γκρεμό στα λουτρά της Αφροδίτης

Σε συναγερμό Πυροσβεστική Υπηρεσία και Αστυνομία

Το μέλλον και η λειτουργία του ΑΞΙΚ (ΒΙΝΤΕΟ)

Και πτυχίο Πανεπιστημιακού επιπέδου θα προφέρει από το 2021
Ελλάδα

Σε κρίσιμη κατάσταση αγοράκι που κάηκε με βραστό νερό στον Ασπρόπυργο

Έριξε πάνω του κατσαρόλα με νερό ενώ βρισκόταν υπό την επιμέλεια φίλης της μητέρας του

Δεν αποκλείει "θερμό επεισόδιο" με την Τουρκία ο Έλληνας Υπουργός Άμυνας

Σε πλήρη συντονισμό Αθήνα και Λευκωσία για αναχαίτιση των απειλών της 'Αγκυρας

Αίσιο τέλος στην εξαφάνιση 20χρονου φοιτητή στην Κρήτη (ΦΩΤΟ)

Εντοπίστηκε μετά από δυο μέρες σε αγροτική τοποθεσία του Καβροχωρίου στο Ηράκλειο
Διεθνή

Ισχυρή σεισμική δόνηση στη Δυτική Παπούα

Oι ινδονησιακές αρχές δήλωσαν ότι δεν υπάρχει κίνδυνος για τσουνάμι.

Ο ανατριχιαστικός διάλογος λίγα λεπτά πριν τη δολοφονία του Κασόγκι

Στο "φως" αποσπάσματα ηχογραφήσεων από την ημέρα του φόνου

Εκτός του αγώνα διαδοχής της Μέι ο Ρόρι Στιούαρτ

Συγκέντρωσε 27 ψήφους στην 3η ψηφοφορία μεταξύ των βουλευτών του Συντηρητικού Κόμματος

tv news

Ο Ορφέας παραφυλάει μέσα στο ιατρείο της Μίνας με σκοπό να της επιτεθεί...

Ο κλοιός γύρω από τη Μαργκώ στενεύει... «To Τατουάζ» Πέμπτη: Νέο Επεισόδιο στον Alpha
Alpha TV Κύπρου

Η Μελίτη το σκάει και η Λίλιαν τη βρίσκει! Η Μαρίνα είναι πλέον αποφασισμένη...

Θα πάει στο αστυνομικό τμήμα να ομολογήσει; «Γυναίκα Χωρίς Όνομα» Πέμπτη:Νέο Επεισόδιο
Alpha TV Κύπρου

δείτε σήμερα

Πέμ, 20/06/2019 - 06:00ΑΝ Μ’ ΑΓΑΠΑΣ