H Μαριαλένα Ρουμελιώτη, η οποία πριν από λίγες εβδομάδες έφερε στον κόσμο το πρώτο της παιδί, απολαμβάνει τη νέα της καθημερινότητα ως μαμά.
Συγκεκριμένα μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς της φίλους ένα νέο στιγμιότυπο από το σπίτι της, δείχνοντας το σώμα της μόλις δύο εβδομάδες μετά τον τοκετό.
Advertisement
Στο σχετικό στιγμιότυπο η ίδια ποζάρει μπροστά στον καθρέφτη.



