Δύσκολες αλλά γεμάτες αγάπη ήταν οι φετινές ημέρες των γενεθλίων για τη Μάρω Κοντού.
Η σπουδαία ηθοποιός έκλεισε την Κυριακή τα 92 της χρόνια, ωστόσο αντί να τα γιορτάσει στο σπίτι της ή δίπλα σε αγαπημένα της πρόσωπα, τα πέρασε στο νοσοκομείο, όπου συνεχίζει να νοσηλεύεται μετά το ατύχημα που είχε με πτώση στο σπίτι της.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της Espresso, η αγαπημένη πρωταγωνίστρια του ελληνικού κινηματογράφου και θεάτρου βρίσκεται στο νοσοκομείο «Αττικόν», όπου παρακολουθείται στενά από τους θεράποντες ιατρούς της.
Παρά τις δύσκολες στιγμές, η ημέρα των γενεθλίων της δεν πέρασε απαρατήρητη, καθώς αρκετοί φίλοι και συνεργάτες φρόντισαν να της δώσουν δύναμη και να της ευχηθούν από κοντά.
Διαβάστε περισσότερα στο HELLO!Cyprus



