Για ένατη συνεχόμενη ημέρα εξακολουθεί να νοσηλεύεται στο νοσοκομείο «Αττικόν» η Μάρω Κοντού, μετά την πτώση που είχε μέσα στο σπίτι της, η οποία της προκάλεσε κάταγμα σε πλευρό και κάκωση στο ισχίο.
Η αγαπημένη ηθοποιός παραμένει υπό στενή ιατρική παρακολούθηση στην Καρδιολογική Κλινική και όχι σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, με τους γιατρούς να αξιολογούν καθημερινά την πορεία της υγείας της και να αποφασίζουν τα επόμενα βήματα της θεραπείας.
Η αποκάλυψη για την υγεία της Μάρως Κοντού
Advertisement



