Η Νατάσα Θεοδωρίδου και η Δέσποινα Βανδή αποκάλυψαν το βράδυ της Παρασκευής (26/6) τα ευχάριστα νέα για τη νέα τους επαγγελματική συνεργασία, μέσα από μια κοινή δημοσίευση στον προσωπικό τους λογαριασμό στο Instagram.
Οι δύο αγαπημένες τραγουδίστριες θα ενώσουν τις φωνές τους τη νέα χειμερινή σεζόν στη σκηνή του NOX, σε ένα μουσικό σχήμα που ήδη έχει προκαλέσει μεγάλο ενδιαφέρον.
Advertisement



