Η Ήβη Αδάμου βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή “Happy Day” με την Σταματίνα Τσιμτσιλή και μίλησε για τη δουλειά της, τη ζωή της με τον Μιχάλη Κουϊνέλη και την κόρη τους Ανατολή, ενώ απάντησε αν θα ήθελε να αποκτήσει δεύτερο παιδί.
Όσα αποκάλυψε η αγαπημένη τραγουδίστρια
Διαβάστε περισσότερα στο HELLO!Cyprus
Advertisement



