Ο ηγέτης της Χεζμπολάχ, Ναΐμ Κασέμ, δήλωσε την Παρασκευή ότι η συμφωνία ΗΠΑ–Ιράν που υπογράφηκε την περασμένη εβδομάδα ήταν μια δήλωση ήττας του Ισραήλ και της Αμερικής, αφού η συμφωνία μείωσε επίσης τις μάχες μεταξύ της ομάδας του και του Ισραήλ.
«Ήθελαν έναν μεγάλο πόλεμο… για να εξαλείψουν την ύπαρξή μας», δήλωσε ο Κασέμ σε τηλεοπτικό διάγγελμά του για τον εορτασμό της Ασούρα, ημέρας πένθους για τον θάνατο μιας σημαντικής προσωπικότητας του σιιτικού Ισλάμ.
«Καταφέραμε να σταματήσουμε αυτήν την επιθετικότητα και να πετύχουμε μια μεγάλη νίκη… Έχουμε διαλύσει το ισραηλινο-αμερικανικό σχέδιο και έχουμε εισέλθει σε μια νέα φάση», πρόσθεσε. Το Ιράν «μπόρεσε να καταλήξει στο μνημόνιο κατανόησης, το οποίο αποτελεί επίσημη δήλωση της ήττας της Αμερικής και του Ισραήλ», είπε.
Πηγή: ΚΥΠΕ



