Νέο προειδοποιητικό μήνυμα για τα Στενά του Ορμούζ έστειλε το Ιράν, ενώ οι ΗΠΑ περιμένουν την απάντησή της στην τελευταία πρόταση για τον τερματισμό του πολέμου.
Σύμφωνα με ιρανικά ΜΜΕ, ο εκπρόσωπος του ιρανικού στρατού Μοχαμάντ Ακραμινία, δήλωσε ότι πλοία από χώρες που συμμορφώνονται με τις αμερικανικές κυρώσεις κατά της Τεχεράνης θα βρεθούν, από τώρα, αντιμέτωπα με δυσκολίες κατά τη διέλευσή τους από τα Στενά του Ορμούζ.
«Οι ένοπλες δυνάμεις είναι έτοιμες ν’ αντιμετωπίσουν οποιαδήποτε ενέργεια»
Ο αρχηγός της κοινής διοίκησης των ενόπλων δυνάμεων του Ιράν συναντήθηκε με τον ανώτατο ηγέτη Μοτζτάμπα Χαμενεΐ κι έλαβε από αυτόν “νέα κατευθυντήρια μέτρα για τη διεξαγωγή στρατιωτικών επιχειρήσεων και για την αποφασιστική αντιπαράθεση με τους αντιπάλους”, μετέδωσε σήμερα το ημιεπίσημο πρακτορείο ειδήσεων Fars.
Σύμφωνα με το Fars, ο Αλί Αμπντολαχί που διοικεί την κεντρική στρατιωτική διοίκηση Χατάμ αλ-Ανμπίγια ενημέρωσε τον Χαμενεΐ για την ετοιμότητα των ενόπλων δυνάμεων της χώρας.
Ωστόσο, δεν έγινε γνωστό πότε πραγματοποιήθηκε η συνάντηση.
“Οι ένοπλες δυνάμεις είναι έτοιμες ν’ αντιμετωπίσουν οποιοδήποτε ενέργεια των Αμερικανών-Σιωνιστών (Ισραηλινών) εχθρών. Στην περίπτωση κάποιου λάθους από τον εχθρό, η αντίδραση του Ιράν θα είναι ευέλικτη, καταστροφική και αποφασιστική”, φέρεται να δήλωσε ο Αμπντολαχί.
Πηγή: Πρώτο Θέμα / ΚΥΠΕ



