Απάντηση στις επικρίσεις για το βιντεάκι που «ανέβασε» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και παρουσιάζει την ενδυμασία που επέλεξε να φορέσει στην Ολομέλεια της Βουλής έδωσε μέσω της εκπομπής Alpha Ενημέρωση η βουλεύτρια της «Άμεσης Δημοκρατίας» Νταϊάνα Κωνσταντινίδη.
Όπως εξήγησε, πρόκειται για ένα «ένθετο» που θα αναρτά εβδομαδιαία στους προσωπικούς λογαριασμούς που διατηρεί με στόχο να στείλει το μήνυμα στους πολίτες να στηρίζουν την τοπική οικονομία και να επιλέγουν κυπριακά προϊόντα. Την ίδια ώρα, σημείωσε ότι τα προϊόντα αγοράζονται κανονικά από τα χρήματα της, αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι:
«Όλα είναι πληρωμένα, δεν θέλω χάρη, δεν θέλω μούχτι από κανένα»
Ερωτηθείσα εξάλλου για τη δημόσια αναζήτηση αστυνομικών που θα τον φρουρούν και την έκκληση να αποστείλουν βιογραφικά από τον επικεφαλής της Άμεσης Δημοκρατίας Φειδία Παναγιώτου, η κυρία Κωνσταντινίδη απάντησε ότι έγινε με καλή πρόθεση και στο πλαίσιο της διαφάνειας και της τακτικής ενημέρωσης της κοινωνίας για τις ενέργειες του κόμματος. Είπε επίσης ότι επειδή η Άμεση Δημοκρατία είναι σε διαδικασία πλήρωσης θέσεων εργασίας, κάτι ανάλογο θα επαναληφθεί.
ΕΠΙΣΗΣ: Με ψήφισμα στη Βουλή ζητά παραίτηση Σαββίδη και Αγγελίδη η «Άμεση Δημοκρατία»



