Σημαντικές εξελίξεις προανήγγειλε ο Υπουργός Ενέργειας Μιχάλης Δαμιανός και για το εθνικό πρόγραμμα στην Κυπριακή ΑΟΖ, φωτογραφίζοντας τις επικείμενες ανακοινώσεις που αναμένονται στις αρχές Ιουλίου, με φόντο τη δραστηριότητα αμερικανικών συμφερόντων.
Ο Υπουργός αποκάλυψε στην εκπομπή Alpha Ενημέρωση, ότι η Λευκωσία βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο διαπραγματεύσεων με την κοινοπραξία των ExxonMobil και QatarEnergy για το «Τεμάχιο 4», το οποίο αποτελεί το πιο βορειοδυτικό και γεωπολιτικά ευαίσθητο κομμάτι της κυπριακής δικαιοδοσίας.
Επιπλέον, εξέφρασε την αισιοδοξία του για το κοίτασμα «Κρόνος» (της κοινοπραξίας Eni-Total), σημειώνοντας ότι μέχρι το τέλος Ιουνίου αναμένεται η υπογραφή της τελικής επενδυτικής απόφασης, καθώς απομένει μόνο η τελειοποίηση των νομικών εγγράφων.



