Η Άντρη Χατζηανδρέου προχώρησε στην πρώτη δημόσια τοποθέτησή της μετά την εκλογή της στη θέση της Αντιδημάρχου Αγλαντζιάς, εκφράζοντας τις ευχαριστίες της προς τους δημότες για την εμπιστοσύνη που της έδειξαν στις αναπληρωματικές εκλογές της Κυριακής.
Σε ανάρτησή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κάνει λόγο για «μεγάλη τιμή», τονίζοντας παράλληλα ότι η εκλογή της αποτελεί κυρίως «ευθύνη» να εργαστεί με όλες της τις δυνάμεις για την Αγλαντζιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Άντρη Χατζηανδρέου: Ποια είναι η νέα Αντιδήμαρχος Αγλαντζιάς
Aυτούσια η ανάρτησή της:
Σας ευχαριστώ από καρδιάς.
Ευχαριστώ τους δημότες της Αγλαντζιάς για την εμπιστοσύνη και τη στήριξη τους. Η εκλογή μου στη θέση της Αντιδημάρχου Αγλαντζιάς είναι για μένα μεγάλη τιμή, αλλά κυρίως ευθύνη να δουλέψω με όλες μου τις δυνάμεις για τον τόπο μας.
Θέλω να ευχαριστήσω θερμά το ΑΚΕΛ, την ΕΔΕΚ, το ΑΛΜΑ, τη ΔΗΠΑ, το Κίνημα Οικολόγων – Συνεργασία Πολιτών, το Πράσινο Κόμμα, την Ανεξάρτητη Κίνηση Δημοτών Αγλαντζιας, τις οργανωμένες ομάδες πολιτών της Αγλαντζιάς, καθώς και τις προσωπικότητες που στήριξαν αυτή την προσπάθεια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αντιδημαρχία Αγλαντζιάς: Η πρώτη αντίδραση του Προκόπη Προκοπίου μετά την ήττα του
Ευχαριστώ επίσης τον ανθυποψήφιο μου, Προκόπη Προκοπίου, για τον προεκλογικό αγώνα. Η Αγλαντζιά μας χρειάζεται όλους.
Η Αγλαντζιά είναι ο τόπος που αγαπάμε. Είναι όμως και ο τόπος που μπορούμε, μαζί, να κάνουμε καλύτερο.
Ξεκινάμε λοιπόν δουλειά. Με συνεργασία με τον Δήμαρχο και το Δημοτικό Συμβούλιο Λευκωσίας, με παρουσία στις γειτονιές, με διεκδίκηση και με καθαρό στόχο: λιγότερα λόγια, περισσότερη δουλειά και αποτελέσματα για την Αγλαντζιά.



