Επιστροφή στα… πράσινα για τον Φακούντο Γκαρσία.
Η Ομόνοια 29Μ ανακοίνωσε την επιστροφή του Αργεντίνου μέσου στο «τριφύλλι».
Ο 26χρονος μέσος, αγωνίστηκε με τα πράσινα την σεζόν 2024-25 καταγράφοντας 25 συμμετοχές και 2 γκολ.
Η ανακοίνωση της ομάδας: «Το Σωματείο μας ανακοινώνει την έναρξη συνεργασίας με τον ποδοσφαιριστή Facundo Garcia.
Ο Αργεντίνος ποδοσφαιριστής είναι γεννημένος στις 16/12/1999 και αγωνίζεται στο κέντρο. Αποτέλεσε μέλος της ομάδας μας στην 1η παρουσία της στην Α’ Κατηγορία και ξεχώρισε για το ταλέντο και το πάθος του.
Καλωσορίζουμε τον Facundo πίσω στην μεγάλη οικογένεια της ΟΜΟΝΟΙΑΣ και του ευχόμαστε πολλές επιτυχίες με το Τριφύλλι στο στήθος.»



