Την υπογραφή επαγγελματικού συμβολαίου με ακόμα ένα νεαρό ποδοσφαιριστή από την ακαδημία της ομάδας ανακοίνωσε ο ΑΠΟΕΛ.
Μετά τον Σάββα Μίχο, οι «γαλαζοκίτρινοι» ενημέρωσαν και για την συμφωνία με τον 18χρονο μέσο, Γιώργο Τζιωρτζή.
Αναλυτικά η ανακοίνωση: «Ο ΑΠΟΕΛ ανακοινώνει την υπογραφή επαγγελματικού συμβολαίου με τον Γιώργο Τζιωρτζή.
Ο νεαρός ποδοσφαιριστής της ακαδημίας μας που αγωνίζεται ως μέσος, ξεχώρισε με την ομάδα Κ19, φορώντας και το περιβραχιόνιο του αρχηγού. Η συνέπεια και η εξέλιξή του, τον οδήγησαν στις προπονήσεις της πρώτης ομάδας και σε συμμετοχές στο περσινό πρωτάθλημα.
Το επαγγελματικό συμβόλαιο, επιβεβαιώνει τη στήριξη του ΑΠΟΕΛ στην ανάδειξη ταλέντων από τις ακαδημίες του. Ευχόμαστε στον Γιώργο καλή επιτυχία και να συνεχίσει την σκληρή δουλειά».



