Πραγματοποιήθηκε χθες (23/06) η έκτακτη γενική συνέλευση της Ένωσης στην οποία παρουσιάστηκε το πλάνο των Αμερικανών επενδυτών που ενδιαφέρονται να αναλάβουν το ποδοσφαιρικό τμήμα.
Τα μέλη άκουσαν την πρόταση και την Πέμπτη (25/06) θα κληθούν να αποφασίσουν σε νέα έκτακτη γενική συνέλευση αν θα αποδεχθούν την πρόταση ανάληψης της διαχείρισης του ποδοσφαιρικού τμήματος.
Πάντως, αυτό που διαρρέει από τους κύκλους της ομάδας είναι πως υπάρχει θετική αύρα για αλλαγή σελίδας στα διοικητικά.
Η ανακοίνωση: «Το Δ.Σ. του Σωματείου της Ε.Ν.Π. συγκαλεί έκτακτη Γενική Συνέλευση των μελών του την Πέμπτη 25/06/2026 και ώρα 19:00 στην αίθουσα εκδηλώσεων του Δήμου Παραλιμνίου – Δερύνειας.
Θέμα της συνέλευσης είναι η λήψη απόφασης για την προτεινόμενη πρόταση ανάληψης της διαχείρισης του ποδοσφαιρικού τμήματος.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση και σε ενδεχόμενη ψηφοφορία θα έχουν μόνο τα μέλη που έχουν τακτοποιήσει την συνδρομή τους για το έτος 2026 που ανέρχεται σε 50 Ευρώ.
Σε περίπτωση που δεν υπάρχει απαρτία μελών στις 19:00, η συνέλευση θα αναβληθεί για μισή ώρα, οπότε όσα μέλη παραστούν θα αποτελούν απαρτία».



