weather widget icon
20.8 °C
ΤΡΙΤΗ
23.06.2026 12:43
Powered by:
Μέλος του ομίλου
Alpha Cyprus
alpha-letter
Advertisement
23.06.2026
ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
11:18

Μπεργκ: «Αν θέλεις να προκριθείς στο Τσάμπιονς Λιγκ, πρέπει να κερδίσεις καλές ομάδες» – Τι είπε για ρόστερ και μεταγραφές (ΒΙΝΤΕΟ)

Όσα είπε ο προπονητής των Πρωταθλητών
ALPHANEWSLIVE

Takeaways by alphanews.live

Σχετικά με αυτή την περίληψη

Αυτή η περίληψη δημιουργήθηκε αυτόματα με τεχνητή νοημοσύνη για να σας βοηθήσει να κατανοήσετε γρήγορα τα κύρια σημεία του άρθρου.

Οι περιλήψεις AI μπορεί να περιέχουν ανακρίβειες. Διαβάστε το πλήρες άρθρο για λεπτομέρειες.

  • Ο προπονητής της Ομόνοιας, Χένινγκ Μπεργκ, έθεσε ως πρωταρχικό στόχο της ομάδας την κατάκτηση του πρωταθλήματος και τη διατήρηση της σταθερότητας.
  • Ο Μπεργκ τόνισε ότι οι προσδοκίες για τη νέα σεζόν είναι αυξημένες μετά την περσινή επιτυχία και την κατάκτηση του τίτλου.
  • Η ομάδα προχώρησε στην απόκτηση του Τζέιντεν, ενώ ο προπονητής δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο περαιτέρω μεταγραφικών προσθηκών στο ρόστερ.
  • Η προετοιμασία της Ομόνοιας επικεντρώνεται στην ετοιμότητα για τα προκριματικά του Champions League, όπου η ομάδα θα αντιμετωπίσει ισχυρούς αντιπάλους.

Για την περσυνή χρονιά, τους φετινούς στόχους της ομάδας, το πόσο δύσκολο είναι να παραμείνει το «τριφύλλι» στην κορυφή, και την κλήρωση του Champions League μίλησε στο «OMONOIA TV» ο προπονητής της Ομόνοιας, Χένινγκ Μπέργκ.

Αναλυτικά οι δηλώσεις

Advertisement

Τι κρατάει από την περσινή χρονιά και δύο λόγια για τη σεζόν που ξεκινά με μεγάλους στόχους και φιλοδοξίες: «Η περσινή σεζόν ήταν ιδιαίτερη. Είναι πολύ δύσκολο να τα πάμε ακόμη καλύτερα αλλά σίγουρα ο στόχος είναι πάντα η κατάκτηση του πρωταθλήματος. Αν το πάρουμε με έναν βαθμό θα είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι. Ξέρουμε ότι θα υπάρχει ανταγωνισμός με τις άλλες ομάδες, θα είναι δυνατός και σκληρός. Πρέπει να θυμόμαστε πως παρότι είχαμε μια φοβερή σεζόν σε πολλούς τομείς, ήταν δύσκολη και «κλειστή» για μια μεγάλη περίοδο αλλά στο τέλος πατήσαμε γκάζι και καταφέραμε να κερδίζουμε με εντυπωσιακό τρόπο στα playoffs. Η σταθερότητα μας επέτρεψε να κατακτήσουμε τον τίτλο και ανυπομονούμε να συνεχίσουμε και αυτή τη σεζόν, δουλεύοντας σκληρά και πάντα κοιτώντας να βελτιωθούμε και να γίνουμε καλύτεροι όσο μπορούμε.»

Είναι δύσκολο να παραμείνεις στην κορυφή; «Ναι, σίγουρα. Το επίπεδο των προσδοκιών ανεβαίνει και αυτό είναι φυσιολογικό. Όταν είσαι παίκτης ή προπονητής ή ο οποιοσδήποτε στην ΟΜΟΝΟΙΑ, έχεις συνηθίσει ότι υπάρχουν απαιτήσεις, όμως τώρα είναι λίγο πιο υψηλές από το κανονικό και αυτό έχει να κάνει με τον τρόπο που κερδίσαμε το πρωτάθλημα. Πρέπει να το χειριστούμε με σωστό τρόπο, για να πάρουμε την αυτοπεποίθηση από την περσινή σεζόν και τη γνώση, του πόσο σκληρή δουλειά βάλαμε, πώς ήταν στο ξεκίνημα της προετοιμασίας στην Πολωνία, πόσο δύσκολο ήταν μετά τα παιχνίδια που χάσαμε, πόσο έπρεπε να παλέψουμε για τα πάντα, γιατί αν τα ξεχάσεις όλα αυτά τα δύσκολα, δεν θα έχεις καλές μέρες ξανά.»

Για το ρόστερ της ομάδας: «Είχαμε μια πολύ καλή σεζόν πέρσι, το ποδόσφαιρο που παίξαμε ειδικά στο τέλος, μας έδειξε ότι βελτιωνόμαστε και γινόμαστε καλύτεροι κατά τη διάρκεια της χρονιάς και αυτός είναι πάντα ο στόχος. Τελειώσαμε τη σεζόν σε πολύ καλό επίπεδο. Είναι φυσιολογικό ότι μερικοί παίκτες θα έφευγαν και κάποιοι άλλοι θα έρχονταν. Αυτό συμβαίνει σε κάθε θερινό μεταγραφικό παράθυρο. Έχουμε τον Τζέιντεν που ήρθε, ο Σεμέδο έφυγε. Είμαστε πολύ χαρούμενοι για τη δουλειά που έκανε ο Σεμέδο. Η προσπάθεια, η νοοτροπία του, τα γκολ που έβαλε, η συνεισφορά του στην ομάδα, ήταν κορυφαία. Δεν θα το ξεχάσουμε ποτέ αυτό και πάντα θα το θυμόμαστε. Τώρα υποδεχόμαστε τον Τζέιντεν στην ομάδα. Είναι διαφορετικός παίκτης από τον Σεμέδο αν και έχουν κάποιες ομοιότητες. Είναι διαφορετικό άτομο. Δεν περιμένουμε να είναι σαν τον Σεμέδο αλλά να είναι ο καλύτερος που μπορεί να είναι. Η ποιότητά του είναι σε καλό επίπεδο. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που ήρθε, έχει ποιότητα που θέλουμε να μας τη δείξει και ελπίζουμε ότι με την ηλικία που έχει, θα μπορέσει να συνεχίσει την πρόοδό και την ανάπτυξή του, έτσι ώστε να κάνει μία πολύ καλή σεζόν μαζί μας και με την υπόλοιπη ομάδα. Είμαστε χαρούμενοι με αυτή την εξέλιξη. Ίσως να έχουμε κι άλλες προσθήκες. Ίσως και κάποιοι νεαροί παίκτες να κάνουν το επόμενο βήμα. Πέρσι είχαμε τον Παναγιώτη που μπήκε στην ομάδα το καλοκαίρι και ήταν λίγο πίσω από την βασική ενδεκάδα στο ξεκίνημα, όμως δούλευε σκληρά κάθε μέρα, γινόταν καλύτερος κάθε εβδομάδα ή μήνα και όταν πήρε την ευκαιρία την άρπαξε. Αυτός είναι ένας τρόπος να το κάνεις αλλά είμαστε ευχαριστημένος που καταφέραμε να κρατήσουμε τον κορμό της ομάδας, γιατί είχαμε μια καλή σεζόν πέρσι και το ότι έχουμε τον βασικό κορμό κάνει πιο εύκολο το χτίσιμο από το σημείο που βρισκόμαστε, έτσι ώστε να μην χρειαστεί να τα αλλάξουμε όλα. Χρειάζεται να είμαστε έτοιμοι καθώς σε ένα μήνα έχουμε το πρώτο παιχνίδι, που θα είναι το πιο σημαντικό αν και είναι το πρώτο. Πρέπει να εξασφαλίσουμε ότι θα έχουμε καλή προετοιμασία και όταν θα μπούμε στα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ θα είμαστε έτοιμοι, για να παίξουμε κοντά στο καλύτερό μας επίπεδο».

Advertisement

Αν η κατάκτηση του περσυνού πρωταθλήματος αφαιρεί την πίεση από την ομάδα: «Νομίζω δεν αφαιρεί πίεση, μάλλον την αυξάνει. Αρχικά παλεύεις για τον τίτλο με την ΟΜΟΝΟΙΑ, μαζί με τον κόσμο μας και όταν φτάσει η στιγμή που τον κερδίσεις και βλέπεις πόσο χαρούμενος είναι ο κόσμος, πόσο πολύ το πανηγυρίζει και τι σημαίνει γι’ αυτούς, τότε ανεβαίνει και η πίεση. Την ίδια στιγμή πρέπει να μας δίνει και αυτοπεποίθηση και πίστη για το τι κάνουμε και το πως δουλεύουμε με τους ποιοτικούς παίκτες που έχουμε, έτσι ώστε να είμαστε ανταγωνιστικοί και σε θέση να παλέψουμε για το πρωτάθλημα ξανά. Αυτό είναι καλό και ίσως να βάζει λίγη επιπλέον πίεση ξέροντας τι σημαίνει, αφού το είδαμε από πρώτο χέρι και δεν ακούσαμε απλά γι’ αυτό. Επίσης ξέρουμε πως αντιδρούν στην πίεση οι ποδοσφαιριστές μας από την περσινή σεζόν. Όταν μπήκαμε στα playoffs, δείξαμε ιδιαίτερα δυνατή νοοτροπία.»

Για την κλήρωση του Champions League: «Δεν ξέρουμε ακόμα. Η Καιράτ είναι ίσως η πιο έμπειρη ομάδα του ζευγαριού. Έπαιξε στο Τσάμπιονς Λιγκ πέρσι, στη league phase. Είναι καλή ομάδα. Αν θέλεις να προκριθείς στο Τσάμπιονς Λιγκ, πρέπει να κερδίσεις καλές ομάδες. Έχουμε την ευκαιρία τώρα να παίξουμε με καλές ομάδες και σίγουρα ανυπομονούμε γι΄αυτό».

Advertisement

Μπορούμε να πούμε κάτι περισσότερο για τα μεταγραφικά; «Όχι τόσο πολλά. Κοιτάζουμε για να δούμε τι είναι δυνατό να προσθέσουμε στην ομάδα, βάση των δυνατοτήτων μας και σε σχέση με τις φιλοδοξίες αναφορικά με την ομάδα. Πήραμε τον Τζέιντεν και είμαστε πολύ χαρούμενοι γι’ αυτό. Περιμένουμε να πάρουμε κι άλλους αλλά όχι πάρα πολλούς. Έχουμε ήδη μια καλή ομάδα και πολλούς ποιοτικούς ποδοσφαιριστές. Αν βρούμε μερικούς παίκτες καλύτερους από αυτούς που έχουμε ή που μπορούν να προσθέσουν επιπλέον ποιότητα στην ομάδα, σίγουρα θα προσπαθήσουμε να τους αποκτήσουμε».

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Βρείτε όλες τις θεματικές κατηγορίες του Alpha News παρακάτω

Ζωντανή Ροή Ειδήσεων

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

More