Ισόπαλο 0-0 ολοκληρώθηκε το παιχνίδι της Κηφισιάς με τον Παναιτωλικό στη Νίκαια για την 5η αγωνιστική των play-out, που ήταν ένα πολύ κακό ποιοτικά ματς που το τελικό του αποτέλεσμα όμως αφήνει ικανοποιημένες και τις δύο ομάδες.
Τόσο η ομάδα του Σεμπάστιαν Λέτο, όσο και εκείνη του Γιάννη Αναστασίου μετρούν 31 βαθμούς και είναι στο +7 από την επικίνδυνη ζώνη, οπότε έχουν ουσιαστικά «κλειδώσει» την παραμονή στη Stoiximan Super League και για τη νέα σεζόν.
Η Κηφισιά είχε τη μεγαλύτερη φάση του αγώνα με τη διπλή χαμένη ευκαιρία των Ζέρσον Σόουζα και Θεοδωρίδη, με τις δύο ομάδες να δίνουν νέο ραντεβού για το ερχόμενο Σάββατο (02/05 – 17:00) στο Αγρίνιο και την έκτη αγωνιστική των play-out.
*πηγή φωτογραφίας: ΚΥΠΕ



