Η ατυχία χτύπησε ξανά την πόρτα του Μιχάλη Ιωάννου, καθώς ο τραυματισμός που αποκόμισε απ’ το ματς με τον Ολυμπιακό αποδείχθηκε σοβαρός.
Συγκεκριμένα, το MRI έδειξε, ότι ο Κύπριος μέσος υπέστη ρήξη πρόσθιου χιαστού και πρόκειται για άλλη μια φορά να υποβληθεί σε χειρουργείο.
Μεγάλο πλήγμα για την Ανόρθωση, η οποία πριν καν ξεκινήσει η προετοιμασία της νέας σεζόν, χάνει έναν ποδοσφαιριστή, που μάλιστα μόλις λίγους μήνες πριν, είχε ξεπεράσει εξίσου επικίνδυνο πρόβλημα.
Η ανακοίνωση της «Κυρίας»:
Η Ανόρθωσις Αμμοχώστου ενημερώνει ότι ο ποδοσφαιριστής της ομάδας μας Μιχάλης Ιωάννου υπέστη πλήρη ρήξη πρόσθιου χιαστού συνδέσμου στον εκτός έδρας αγώνα με αντίπαλο τον Ολυμπιακό.
Τις επόμενες εβδομάδες θα γίνει χειρουργική επέμβαση αποκατάστασης προσθίου χιαστού.
Η οικογένεια της Ανόρθωσης εύχεται περαστικά και ταχεία ανάρρωση στον ποδοσφαιριστή μας Μιχάλη Ιωάννου.



