Ο αντιπρόεδρος της ΚΟΠ και εκπρόσωπος της Πάφου στην Ομοσπονδία, Φίλιππος Γεωργίου παρέθεσε δηλώσεις στον «Super Sport 104.0».
Αναφέρθηκε στην συνέλευση της εκτελεστικής επιτροπής της ΚΟΠ, για το θέμα του Αθλητικού Δικαστή, για την διαιτησία αλλά και το αν υπάρχει εξέλιξη μετά την επιστολή για αναδιάρθρωση του ποδοσφαίρου.
Ακόμα, απάντησε για τα νεότερα όσον αφορά τον προγραμματισμό των κυπελλούχων ενόψει και των ευρωπαϊκών υποχρεώσεων.
Αναλυτικά όσα δήλωσε
Για την συνέλευση της εκτελεστικής επιτροπής της ΚΟΠ: «Δεν μπορούμε να πούμε πολλά πράγματα γιατί ήταν όλα ρευστά τα θέματα που συζητήθηκαν στην εκτελεστική. Στην επόμενη συνάντηση θα συζητηθούν κι άλλα θέματα που θα κρίνουν τις θέσεις και τις αποφάσεις. Όπως η επιστολή της ΑΕΛ. Μας προβληματίζουν κάποια πράγματα και υπάρχουν διαφορετικές προσεγγίσεις για να συνεχίσουμε όλοι μαζί την επόμενη μέρα. Θέλουμε να ενισχύσουμε τους δύο θεσμούς και θα το δούμε στην επόμενη συνεδρία. Ο αθλητικός δικαστής μέχρι στιγμής ήταν ένα άτομο και περιμένουμε να δούμε πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα. Είναι δύσκολο να σας πω τι έχει ελεγχθεί ως τώρα».
Για το αν υπάρχει ενδεχόμενο να μείνουν με ενίσχυση ή με αντικατάσταση του Αθλητικού Δικαστή: «Υπάρχουν και τα δύο σενάρια. Δεν κάνω τον δικηγόρο κανενός. Μας ανησυχούν πολλά πράγματα κάποιοι έχουν δίκιο σε κάποια σημεία κάποιοι άλλοι σε άλλα. Θα πάρουμε αποφάσεις οι οποίες θα είναι για το κοινό καλό και του ποδοσφαίρου».
Για το θέμα της διαιτησίας: «Έχουν γίνει λάθη και αποκλείεται να μην γίνουν. Οι τελευταίες σεζόν είναι καλύτερες και υπάρχει βελτίωση. Δεν έχουμε πάρει απόφαση για το πώς θα ξεκινήσουμε αλλά θα δώσουμε το δικαίωμα στον Κύπριο διαιτητή να βελτιωθεί. Θέλουμε να επενδύσουμε πάνω του. Θα ξεκινήσουμε όπως και πέρυσι και θα δούμε στην πορεία».
Για το αν εισπράττει θετικά πράγματα από τις ομάδες για την πρόταση: «Εισπράττω περισσότερα θετικά παρά αρνητικά στην πρόταση για τον αριθμό ομάδων στο πρωτάθλημα. Κάποιες ομάδες υποφέρουν οικονομικά και κάποιοι πρόεδροι είναι αναστατωμένοι με την πρόταση. Να τη δουν θετικά για να βοηθηθούν όλες οι ομάδες».
Για το αν ενδιαφέρεται για εκτελεστικός πρόεδρος της Πάφου: «Δεν είναι θέμα αν ενδιαφέρομαι αλλά αν ο ιδιοκτήτης της ομάδας αποφασίσει να μου προτείνει τη θέση δεν μπορώ να σας πω ακριβώς τι έχει γίνει. Δεν μπορώ να συζητήσω υποθετικά αλλά για την ώρα δεν μπορεί να τεθεί αυτό το θέμα σήμερα».
Για τα μεταγραφικά: «Δεν είμαι μέρος του μεταγραφικού σχεδιασμού και δεν μπορώ να πω πολλά πράγματα γιατί υπάρχει γραφείο τύπου που ασχολείται με αυτό. Γνωρίζω κάποια πράγματα αλλά δεν είμαι μέρος του σχεδιασμού».
Για το πως περιμένει την Πάφο της νέας σεζόν: «Η συμμετοχή στο Champions League ήταν το όνειρο του κάθε Παφίτη. Υπήρξε σίγουρα κούραση αλλά και κενά στο ρόστερ. Αυτά πρέπει να βελτιωθούν και η διαφορά από την περσινή πρωτοπόρο Ομόνοια επίσης θα πρέπει να καλυφθεί. Ο Απόλλων επιστρέφει σιγά σιγά η ΑΕΚ είναι σταθερά εκεί και το ΑΠΟΕΛ δυναμώνει».
Για το αν έχει προτίμηση στην ευρωπαϊκή αντίπαλο της Πάφου: «Δεν έχω κάποια προτίμηση για τον αντίπαλο μας».
Για το αν υπάρχει κάτι νεότερο για το «Στέλιος Κυριακίδης»: «Πρέπει να γίνουν τα επόμενα βήματα για να πάμε στο επόμενο στάδιο για την αδειοδότηση τις προσφορές κι άλλα. Είναι χρονοβόρα θέματα αλλά το τρέχει η ομάδα για να καταφέρει σε βάθος χρόνου να τα καταφέρει για το κυπριακό ποδόσφαιρο που χρειάζεται γήπεδα».



