Ο Δημήτρης Διαμαντίδης μίλησε για την επιστροφή του Ζέλικο Ομπράντοβιτς, εκφράζοντας χαρά και συγκίνηση, ενώ απέφυγε με χαμόγελο να απαντήσει για το ενδεχόμενο δικής του επιστροφής στον Παναθηναϊκό.
Ο άλλοτε αρχηγός των «πρασίνων», βρέθηκε στην Κύπρο για το camp της Chalkanor Suns, ρωτήθηκε για την επανένωση με τον Σέρβο θρύλο και δεν έκρυψε τη χαρά του.
«Νομίζω πως, όπως όλοι οι φίλοι του Παναθηναϊκού, είμαστε χαρούμενοι και συγκινημένοι που ένας άνθρωπος ο οποίος έχει προσφέρει τα μέγιστα σε αυτή την ομάδα είναι ξανά μαζί μας», ανέφερε για την επιστροφή του Σέρβου.
Σε ερώτηση για το εάν θα επιστρέψει στον Παναθηναϊκό, απάντησε με χαμόγελο: «Τώρα είμαστε εδώ για να μιλήσουμε για τα παιδιά».
Δείτε το βίντεο της ιστοσελίδας μας:



