Για την καινούρια σεζόν, τους στόχους της ομάδας, την 9η συνεχόμενη χρονιά με τα «πράσινα» και την κλήρωση του Champions League μίλησε στο «ΟΜΟΝΟΙΑ TV» ο αρχηγός της Ομόνοιας, Γιάννης Κούσουλος.
Αναλυτικά όσα είπε
Για την καινούρια σεζόν: «Ήταν μια καταπληκτική χρονιά η προηγούμενη, οι ίδιοι στόχοι μας είναι το πρωτάθλημα. Σίγουρα έχουμε την Ευρώπη, είμαστε στο Champions League και πιστεύω πως θα πραγματοποιήσουμε το όνειρό μας. Και για την ομάδα και για πολλούς παίχτες. Είμαστε έτοιμοι, πρώτη μέρα και ξεκινάμε».
Για το κλίμα της πρώτης μέρας: «Υπάρχουν αρκετοί νεαροί, πολλοί παίχτες από την προηγούμενη χρονιά, πολλή χαρά. Είμαστε έτοιμοι για άλλη μια πολύ καλή χρονιά, να προετοιμαστούμε όσο καλύτερα γίνεται και να παρουσιαστούμε έτοιμοι».
Για την παραμονή της ομάδας στην κορυφή: «Η περασμένη ήταν μία δύσκολη χρονιά. Όπως τερματίσαμε στο τέλος, με τόσους βαθμούς διαφοράς ήταν οκ. Σίγουρα θέλει σκληρή δουλειά. Είναι πολύ δύσκολο να κρατηθείς σε αυτό το επίπεδο. Εμείς θα κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε για να είμαστε ξανά εκεί».
Για την 9η σεζόν με την φανέλα της Ομόνοιας: «Τόσα χρόνια είμαι πολύ χαρούμενος εδώ. Το τι θα γίνει τώρα δεν ξέρω, αλλά είμαι χαρούμενος, είμαι στην μεγαλύτερη ομάδα της Κύπρου είμαι ευγνώμον, ευλογημένος και θα προσπαθώ να δίνω πάντα τον καλύτερό μου εαυτό για να προσφέρω σε αυτή την ομάδα».
Για την κλήρωση των προκριματικών του Champions League: «Εμείς θα προετοιμαστούμε στην προετοιμασία, να προετοιμαστούμε όσο καλύτερα γίνεται, για να παρουσιαστούμε το καλύτερό μας επίπεδο και εύχομαι ότι όλα θα πάνε καλά, να ξεκινήσουμε το πρώτο μας βήμα για το Champions League από εκεί».



