Βράδυ… απονομής και φιέστας για την Ομόνοια!
Μετά τη λήξη της αναμέτρησης κόντρα στην ΑΕΚ για την όγδοη αγωνιστική των play-off της Cyprus League by Stoiximan, οι «πράσινοι» έστησαν… πάρτι.
Το σκηνικό μεταφέρθηκε στη φιέστα με πλούσιο ψυχαγωγικό πρόγραμμα που έχει ετοιμάσει η διοίκηση των πρωταθλητών.
Αμέσως μετά ακολούθησε η απονομή του τίτλου από την ηγεσία της ΚΟΠ, με τη νύχτα να γίνεται… μέρα από τους φίλους των «πρασίνων».
Μεγάλη έκπληξη της βραδιάς φυσικά δεν ήταν άλλη από την ανακοίνωση της ανανέωσης της συνεργασίας με τον Μουαμέρ Τάνκοβιτς.
Θυμηθείτε μέσα από το AlphaNews.Live όσα έγιναν στη λαμπερή βραδιά



