weather widget icon
26.9 °C
ΣΑΒΒΑΤΟ
27.06.2026 22:01
Powered by:
Μέλος του ομίλου
Alpha Cyprus
alpha-letter
Advertisement
27.06.2026
ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
20:40

Μεσίνα για επιστροφή Ομπράντοβιτς: «Δεν υπάρχει καταλληλότερος άνθρωπος – Είμαι χαρούμενος για εκείνον»

Η δήλωση του Ιταλού
ALPHANEWSLIVE

Takeaways by alphanews.live

Σχετικά με αυτή την περίληψη

Αυτή η περίληψη δημιουργήθηκε αυτόματα με τεχνητή νοημοσύνη για να σας βοηθήσει να κατανοήσετε γρήγορα τα κύρια σημεία του άρθρου.

Οι περιλήψεις AI μπορεί να περιέχουν ανακρίβειες. Διαβάστε το πλήρες άρθρο για λεπτομέρειες.

  • Ο Έτορε Μεσίνα και ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς συναντήθηκαν στο 25ο προπονητικό συνέδριο «Ντούσαν Ίβκοβιτς» για να συζητήσουν θέματα καλαθόσφαιρας.
  • Ο Μεσίνα χαρακτήρισε την επιστροφή του Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό ως την καλύτερη δυνατή κίνηση για τον σύλλογο.
  • Ο Ιταλός προπονητής σχολίασε με χιούμορ ότι η παρουσία του Σέρβου τεχνικού αποτελεί δυσάρεστη εξέλιξη για τους αντιπάλους του.
  • Ο Μεσίνα δήλωσε πως δεν έχει αποφασίσει ακόμη για το μέλλον του μετά την αποχώρησή του από την Αρμάνι Μιλάνο.
  • Ο ίδιος εξετάζει το ενδεχόμενο να συνεχίσει την καριέρα του είτε από τον πάγκο είτε ως στέλεχος διοίκησης.

Έτορε Μεσίνα και Ζέλικο Ομπράντοβιτς συναντήθηκαν στο 25ο προπονητικό συνέδριο «Ντούσαν Ίβκοβιτς», με τον Ιταλό προπονητή να στέκεται, μέσα από δηλώσεις του, στην επιστροφή του Σέρβου θρύλου στο «τιμόνι» του Παναθηναϊκού.

Συγκεκριμένα, ανέφερε πως η κίνηση αυτή είναι η καλύτερη που θα μπορούσε να κάνει το «τριφύλλι», αποθεώνοντας τον «Ζοτς», ενώ σχολίασε με χιούμορ πως για τους αντιπάλους αυτά είναι κακά νέα.

Advertisement

Παράλληλα, στάθηκε και στο δικό του μέλλον, με δεδομένο ότι αποχώρησε από την Αρμάνι Μιλάνο, τονίζοντας πως ακόμη δεν έχει αποφασίσει αν θέλει να συνεχίσει να δουλεύει ως προπονητής ή από άλλο πόστο.

Όσα ανέφερε για την επιστροφή του Ομπράντοβιτς:

«Θεωρώ ότι ήταν μια εξαιρετικά έξυπνη κίνηση από την ιδιοκτησία του Παναθηναϊκού. Ο Ζέλικο θα βοηθήσει τον σύλλογο πάρα πολύ. Απλά, αυτή τη στιγμή, δεν υπάρχει καταλληλότερος άνθρωπος και καλύτερος προπονητής για να ηγηθεί αυτής της ομάδας. Για εμάς, τους αντιπάλους του, αυτά είναι σίγουρα κακά μαντάτα! Όμως είμαι χαρούμενος για εκείνον. Είναι το μέρος όπου θέλει να βρίσκεται».

Advertisement

«Είναι μια σπουδαία ιστορία που κλείνει με τον πιο όμορφο τρόπο. Μετά από τόσα χρόνια μακριά από τον Παναθηναϊκό, όπου πέτυχε απίστευτα πράγματα, το να έχεις την ευκαιρία να επιστρέψεις και πιθανότατα να κλείσεις εκεί την καριέρα σου… Νομίζω ότι είναι κάτι τεράστιο και μια φανταστική συγκυρία».

Για το δικό του μέλλον σχολίασε:

Advertisement

«Αυτή τη στιγμή δεν έχω ιδέα τι θα κάνω. Ευτυχώς, υπάρχουν άνθρωποι που έχουν δείξει ενδιαφέρον για μένα. Όμως εγώ είμαι διαφορετικός από τον Ζέλικο. Ακόμα προσπαθώ να αποφασίσω αν θέλω να είμαι προπονητής στον πάγκο ή αν θέλω να δουλέψω σε γραφείο, ως στέλεχος διοίκησης».

*πηγή φωτογραφίας: ΚΥΠΕ

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Βρείτε όλες τις θεματικές κατηγορίες του Alpha News παρακάτω

Ζωντανή Ροή Ειδήσεων

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

More