Νέα επιστολή της ΑΕΛ προς την ΚΟΠ αναφορικά με τα παράπονα για τις αποφάσεις του Αθλητικού Δικαστή.
Οι «γαλαζοκίτρινοι» τονίζουν πως δε βλέπουν να αλλάζει κάτι και ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα δεν αφορά τους κανονισμούς, αλλά το ότι αυτοί εφαρμόζονται κατά το δοκούν.
Advertisement
Δείτε την επιστολή:



