Σύμφωνα με δημοσίευμα της ιστοσελίδας «sdna.gr», ο Μιχάλης Παναγίδης θα συνεχίσει την καριέρα του στον ΑΠΟΕΛ μετά από τέσσερα χρόνια στον Άρη Θεσσαλονίκης.
Πρόκειται για 22χρονο μεσοεπιθετικό που αγωνίζεται στα άκρα της επίθεσης και η περίπτωση του προκρίθηκε από το Νίκο Παπαδόπουλο, όπως σημειώνουν στο δημοσίευμα.
Ο Παναγίδης με τους «κιτρινόμαυρους» κατέγραψε συνολικά 29 συμμετοχές, ενώ αγωνίστηκε και σε 44 αγώνες με την Β’ ομάδα.
Αναλυτικά το δημοσίευμα: «Ο Μιχάλης Παναγίδης αναμένεται να αποτελέσει παρελθόν από τον Άρη, μετά από τέσσερα χρόνια παρουσίας του στην ομάδα.
Ο 22χρονος μεσοεπιθετικός ολοκλήρωσε το συμβόλαιο του με την ομάδα της Θεσσαλονίκης και δε θα ανανεώσει, με επόμενο σταθμό της καριέρας του, όπως όλα δείχνουν, την Κύπρο και τον ΑΠΟΕΛ.
Η κυπριακή ομάδα φαίνεται να έχει εκδηλώσει έντονο ενδιαφέρον για τον Παναγίδη, θεωρώντας πως αποτελεί μια από τις πολύ σημαντικές περιπτώσεις νεαρών ποδοσφαιριστών με αρκετές προοπτικές εξέλιξης.
Ο παίκτης αποτελεί μια από τις πρώτες εισηγήσεις του Νίκου Παπαδόπουλου, ο οποίος ανέλαβε πρόσφατα τον πάγκο του ΑΠΟΕΛ. Οι συζητήσεις μάλιστα βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο και όλα φαίνεται πως είναι θέμα ημερών μέχρι. να ανακοινωθεί το DEAL.
Με την φανέλα του Άρη ο Έλληνας ποδοσφαιριστής σημείωσε 29 συμμετοχές σε όλες τις διοργανώσεις από το 2022 ως σήμερα».
*πηγή φωτογραφίας: ARIS FC



