Ο ΟΦΗ συνεχίζει να κλείνει σταδιακά τα ανοιχτά μέτωπα του καλοκαιρινού σχεδιασμού, με στόχο να παρουσιαστεί όσο το δυνατόν πιο έτοιμος ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου. Μετά τη διατήρηση του Νίκου Αθανασίου στο ρόστερ, οι Κρητικοί στρέφουν πλέον την προσοχή τους στην ενίσχυση της μεσοεπιθετικής γραμμής.
Η ανανέωση του δανεισμού του Αθανασίου έδωσε οριστική λύση στο αριστερό άκρο της άμυνας, εκεί όπου υπάρχουν επίσης ο Αποστολάκης, αλλά και ο 18χρονος Παύλος Καινουργιάκης, τον οποίο ο Χρήστος Κόντης σκοπεύει να αξιοποιήσει περισσότερο τη νέα σεζόν. Ο νεαρός είχε πάρει ήδη το βάπτισμα του πυρός στο περσινό πρωτάθλημα, περνώντας ως αλλαγή στο παιχνίδι με τον Βόλο.
Πλέον, το βάρος πέφτει στην απόκτηση ενός εξτρέμ που θα μπορεί να κάνει τη διαφορά. Στο τραπέζι έχει πέσει το όνομα του Σεμπάστιαν Παλάσιος, ενός ποδοσφαιριστή με αποδεδειγμένη ποιότητα και σημαντική εμπειρία από τη Super League με τις φανέλες του Παναθηναϊκού και του Λεβαδειακού. Το γεγονός ότι γνωρίζει ήδη το ελληνικό πρωτάθλημα αποτελεί σημαντικό πλεονέκτημα, καθώς δεν θα χρειαστεί χρόνο προσαρμογής.
Ωστόσο, σύμφωνα με τις πληροφορίες που υπάρχουν γύρω από την υπόθεση, ο Παλάσιος δεν φαίνεται να αποτελεί την πρώτη επιλογή των ανθρώπων του ΟΦΗ. Οι Κρητικοί αναζητούν έναν ποδοσφαιριστή με παρόμοια χαρακτηριστικά με τον Τιάγκο Νους, αλλά σε μικρότερη ηλικία, ώστε να διαθέτει μεγαλύτερη προοπτική εξέλιξης και πιθανή μεταπωλητική αξία στο μέλλον. Οι κινήσεις για τη συγκεκριμένη θέση γίνονται με απόλυτη μυστικότητα και μέχρι στιγμής δεν έχει διαρρεύσει το όνομα του βασικού στόχου.
Την ίδια στιγμή, ο ΟΦΗ εξακολουθεί να εξετάζει και την ενίσχυση στην κορυφή της επίθεσης, καθώς η υπόθεση του Έντι Σαλσίδο οδηγείται, όπως όλα δείχνουν, σε οριστικό διαζύγιο. Έτσι, οι επόμενες μεταγραφικές κινήσεις αναμένεται να αφορούν τόσο την απόκτηση εξτρέμ όσο και ενός επιθετικού, προκειμένου να ολοκληρωθεί το μεγαλύτερο μέρος του ρόστερ πριν από την έναρξη της προετοιμασίας.
*πηγή φωτογραφίας: ΚΥΠΕ



