Ένα μεγάλο έργο πρόκειται να κάνει ο Ολυμπιακός, ώστε να μεταφερθεί σε νέο σπίτι. Νωρίτερα, έγινε το πρώτο βήμα για το νέο «Γ. Καραϊσκάκης», αφού εγκρίθηκε ομόφωνα από το Δημοτικό Συμβούλιο του Πειραιά το σχέδιο που παρουσίασαν οι τεχνικοί σύμβουλοι της «ερυθρόλευκης» ΠΑΕ.
Αυτό που έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον είναι ότι, όπως διευκρινίστηκε στη συγκεκριμένη διαδικασία, δεν πρόκειται να ανακατασκευαστεί το φαληρικό γήπεδο, αλλά θα γκρεμιστεί και κατασκευαστεί εκ νέου!
Το έργο θα έχει διάρκεια 1,5 έτος με δύο μάξιμουμ, ενώ η χωρητικότητά του θα είναι 52 με 53 χιλιάδες θέσεις. Θα είναι διώροφο και θα έχει ασφαλώς σκέπαστρο.



