Με την απογευματινή προπόνηση στην Κυπερούντα άνοιξε σήμερα (22/06) η αυλαία της προετοιμασίας της Ομόνοιας, με τον Χένινγκ Μπεργκ και τους ποδοσφαιριστές που βρίσκονται στη διάθεσή του να πιάνουν δουλειά ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου.
Από τη σημερινή πρώτη συγκέντρωση απουσίασαν οι διεθνείς ποδοσφαιριστές, οι οποίοι εξασφάλισαν μερικές επιπλέον ημέρες άδειας λόγω των πρόσφατων υποχρεώσεών τους με τα αντιπροσωπευτικά τους συγκροτήματα και αναμένεται να ενσωματωθούν τις επόμενες ημέρες.
Την ίδια ώρα, παραμένει ανοικτό το θέμα του Κακουλλή, με τις επαφές ανάμεσα στην ΑΙΚ στις εμπλεκόμενες πλευρές να συνεχίζονται, ώστε να ξεκαθαρίσει το συντομότερο το σκηνικό γύρω από το μέλλον του ποδοσφαιριστή.
Οι «πράσινοι» θα συνεχίσουν τις προπονήσεις τους στην Κυπερούντα μέχρι το τέλος της εβδομάδας, πριν αναχωρήσουν για την Πολωνία (29/06), όπου θα πραγματοποιηθεί το βασικό στάδιο της προετοιμασίας και τα πρώτα φιλικά παιχνίδια του καλοκαιριού.
Στόχος της ομάδας του Χένινγκ Μπεργκ είναι να παρουσιαστεί όσο το δυνατόν πιο έτοιμη στις ευρωπαϊκές της υποχρεώσεις, καθώς ο δεύτερος προκριματικός γύρος του Champions League πλησιάζει και στην Ομόνοια θέλουν να δημιουργήσουν τις κατάλληλες βάσεις για ένα δυνατό ξεκίνημα στη νέα σεζόν.



