Για τις αποχωρήσεις Σεμέδο και Γκόλντσον, το «σίριαλ» της μεταγραφής του Κακουλλή στην Ομόνοια, τις αποχωρήσεις, αλλά και τις προσθήκες στην ομάδα μίλησε στον «ΣΠΟΡ FM 95.0» υπεύθυνος επικοινωνίας του Άρη, Κώστας Παπαδόπουλος.
Τα κυριότερα όσων είπε:
Για τις αποχωρήσεις Σεμέδο και Γκόλντσον: «Είχαν και οι δύο συμβόλαιο αλλά δεν ήταν στο πλάνο του προπονητή, βρέθηκε η χρυσή τομή και λύθηκαν τα συμβόλαια τους, τους ευχόμαστε καλή συνέχεια».
Για τον Γκόλντσον που θα συνεχίσει στον Απόλλωνα: «Δεν έχει σχέση αν συνεχίζει στον Απόλλωνα, είναι ελεύθερος να πάει όπου θέλει.Δεν μας αφορά αν θα πάει στον Απόλλωνα».
Για τις δέκα Αποχωρήσεις: «Νομίζω είναι εννιά να μην αρχίσω να μετράω στον αέρα».
Για τον Κακουλλή: «Ο Κακουλλής είναι ποδοσφαιριστής του Άρη. Δεν έχει υπάρξει διαφοροποίηση, αρχές του επόμενου μήνα θα ολοκληρωθεί η μετακίνηση».
Για τον Γκομίς: «Ό,τι ισχύει και για τον Κακουλλή, μέχρι να ανακοινωθεί, είναι ποδοσφαιριστής του Άρη».
Για τις πολλές αποχωρήσεις και τις ελάχιστες προσθήκες μέχρι στιγμής: «Να μην ανησυχούν, είναι δεδομένο ότι θα έρθουν πολλοί ποδοσφαιριστές, να κάνουν υπομονή, είναι ποδοσφαιριστές που αξιολογούνται, για παράδειγμα ο Αλάτσι είναι ένας πολύ καλός ποδοσφαιριστής που ήθελαν κι άλλοι, και τον πήραμε εμείς».
Για Φοδέριγχαμ: «Δεν θα μπω στη διαδικασία να μιλώ για κάθε παίκτη, θα αποχωρήσουν κι άλλοι.»
Για τους δανεικούς: «Ήρθαν όλοι πίσω, ο προπονητής θα αποφασίσει, θα βγάλει συμπεράσματα και θα κάνει τις εισηγήσεις του. Το δεδομένο ότι θα ενισχυθούμε, ο Άρης θα κρατήσει αυτούς που θέλει και θα παραχωρήσει αυτούς που θέλει.»



