Την πόρτα της εξόδου από τον ΑΠΟΕΛ πέρασε και επίσημα ο Αλγκασίμ Μπα .
Ο 23χρονος σέντερ φορ που τη λήξασα σεζόν αγωνίστηκε με τη μορφή δανεισμού στην Krasava ΕΝΥ, αποχωρεί από την Κύπρο και πρόκειται να γίνει κάτοικος της Γεωργίας, καθώς αποκτήθηκε από τη Ντιναμό Τιφλίδας του Τιμούρ Κετσπάγια.
Ο ποδοσφαιριστής από την Γκινέα είχε μια… γεμάτη σεζόν με τη φανέλα των νεοφώτιστων, καταγράφοντας 31 συμμετοχές, οκτώ γκολ και πέντε ασίστ.
Αναλυτικά: «Ο ΑΠΟΕΛ ανακοινώνει ότι έχει επιτευχθεί συμφωνία με την Dinamo Tbilisi για τη μεταγραφή του ποδοσφαιριστή Algassime Bah, με ισχύ από την 01/07. Ο σύλλογος ευχαριστεί τον Algassime για την παρουσία, την προσπάθεια και την προσφορά του κατά τη διάρκεια της συνεργασίας μας. Του ευχόμαστε κάθε επιτυχία στη συνέχεια της ποδοσφαιρικής του διαδρομής, με προσωπικές και επαγγελματικές επιτυχίες».



