Οριστική εξέλιξη φαίνεται να προκύπτει με τον Αλγκασίμ Μπα στον ΑΠΟΕΛ.
Συγκεκριμένα, ο 23χρονος επιθετικός όπως όλά δείχνουν θα συνεχίσει την καριέρα του στη Γεωργία και τη Ντιναμό Τιφλίδας του Τιμούρ Κετσπάγια.
Οι «γαλαζοκίτρινοι» ήρθαν σε συμφωνία με τους Γεωργιανούς για τον ποδοσφαιριστή από τη Γουινέα και μάλιστα διατηρούν ποσοστό μεταπώλησης, σε περίπτωση μεταγραφής του στο μέλλον.
Με την ομάδα της Λευκωσίας ο Μπα κατέγραψε 21 συμμετοχές και πέτυχε ένα γκολ, ενώ με την Krasava ΕΝΥ στην οποία αγωνίστηκε την περσινή σεζόν ως δανεικός αγωνίστηκε σε 31 αγώνες και σκόραρε 8 τέρματα.



